دستگیری سارق حرفه‌ای در تهرانپارس



رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقی حرفه‌ای با بیش از 50 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش  ایسنا،سرهنگ محمد قربان منصوری دراین‌باره گفت: چندی پیش در پی اطلاع از سرقت لوازم خودرو توسط یکی از سارقان حرفه‌ای و جمع آوری اموال مسروقه در مخفیگاهش، تیمی از عوامل کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و متوجه شدند که متهم که پس از سرقت، اموال مسروقه را در مخفیگاهش پنهان می‌کند.

 

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی تیمی از عوامل کلانتری برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش به محل اعزام شدند، گفت: همزمان با حضور عوامل کلانتری، خودروی سارق نیز وارد خیابان شد و ماموران این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

 

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این فرد تعدادی از اموال مسروقه همچون پنل و ضبط خودرو، چراغ خودرو و ... کشف و ضبط شد، گفت: همچنین متهم به طور کاملا حرفه‌ای دو پلاک سینی و جفت پلاک را فک کرده بود که ماموران موفق به شناسایی مسروقه بودن خودرو و شناسایی مالباخته آن در شمال تهران شدند.

 

منصوری خاطر نشان کرد: متهم که در بازجویی انجام شده به 51 فقره سرقت خودرو و لوازم آن اقرار کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------