مرگ پایان کار سارق خانگی



اخبار حوادث - مرگ پایان کار سارق خانگی

مرد سارقی که قصد داشت بعد از سرقت از دست ماموران فرار کند با سقوط در یک چاه جان خود را از دست داد.

۱۸ساعت از اولین روز خردادماه گذشته بود که زن جوانی با حضور در کلانتری ۱۲۸ تهران نو خبر از سرقت لوازم منزلشان توسط چند سارق داد.  سرهنگ جلیل موقوفه‌ای  رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو دراین‌باره می‌گوید: ماموران نیروی انتظامی بعد از تشکیل پرونده با حضور در منزل زن جوان متوجه شدند ۶ عدد رادیاتور، ۸ عدد شیرآلات و ۳ تخته فرش توسط سارقان به سرقت رفته است بنابراین تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

 

سرقتی  مشابه

تحقیقات پلیس همچنان ادامه داشت تا این‌که ماموران از طریق همسایه زن جوان باخبر شدند در ساعت ۲ بامداد دوم خردادماه امسال، چند سارق قصد سرقت از خانه مجاور زن مالباخته را دارند.

 

موقوفه‌ای می‌گوید: بلافاصله تیمی از ماموران به محل  اعزام شد.

 

وقتی ماموران در محل حضور پیدا کردند در بررسی‌های اولیه متوجه شدند سارقان ۳ نفر بودند  که ۲ نفر از آنها در داخل منزل و سارق دیگر روی موتورسیکلت منتظر هم‌دستانش بوده که همسایه بعد از شک به سارق موتورسوار وی را که حامد نام داشت  دستگیر کرد.  در ادامه ماموران که در محل حضور داشتند متوجه شدند یکی دیگر از سارقان درحال پریدن از دیوار خانه است که بلافاصله دست به کار شده و دومین سارق را به نام احد دستگیری می‌کنند.  

 

به دنبال سارق سوم

اطلاعات به‌دست‌آمده حاکی از حضور ۳ سارق بود به همین منظور جست‌وجو‌ها برای دستگیری نفر سوم آغاز شد. در ادامه ماموران وقتی درحال جست‌وجو در منطقه بودند متوجه یکی از ساختمان‌های خالی از سکنه شدند که به احتمال زیاد سارق برای فرار از دست ماموران در این ساختمان پنهان شده بود.

 

ماموران  در بررسی خانه خالی از سکنه  با یک حلقه چاه بدون حفاظ روبه‌رو شدند که احتمال می‌رفت سارق فراری در داخل چاه افتاده باشد.  ماجرا به نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع داده شد و باحضور امدادگران در محل حادثه ماموران آتش‌نشانی با ورود به چاه  بدن بی‌جان سومین سارق را بیرون کشیده و تحویل عوامل اورژانس دادند و تکنسین‌های اورژانس در همان معاینات اولیه مرگ وی را تایید کردند. رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو با بیان این‌که در تماس ماموران با قاضی امور جنایی مقرر شد جسد سارق تحویل پزشکی قانونی شود، گفت: در ادامه سارقان پس از دستگیری به کلانتری ۱۲۸تهران نو منتقل و این افراد پس از تحقیقات مقدماتی تحویل کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند. 

اخبار حوادث - شهروند

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------