مقتول را نكشتم فقط جسدش را مخفي كردم



اخبار حوادث - مقتول را نكشتم فقط جسدش را مخفي كردم

مرد جوان كه پس از قتل مزاحم همسر دومش جسد او را تكه تكه و دفن كرده بود در جريان محاكمه‌اش به تشريح جنايت خود پرداخت.

به گزارش اعتماد، قاضي اصغرزاده، رييس شعبه 113 دادگاه كيفري مسووليت انجام اين محاكمه را برعهده داشت. او در ابتداي اين جلسه از نماينده دادستان خواست تا با تشريح كيفرخواست نظر مدعي‌العموم را اعلام كند.

 

نماينده دادستان گفت: در اين پرونده «فارغ» متهم به مشاركت در آدم‌ربايي، مباشرت در قتل، مشاركت در مخفي كردن جسد و مباشرت در جنايت بر ميت است.

 

فريبا همسر وي نيز متهم به مشاركت در آدم‌ربايي، معاونت در قتل بوده و متهم رديف سوم به نام قدير متهم به مشاركت در مخفي كردن جسد است.

 

وي افزود: زمان وقوع قتل چهارم دي ماه سال 90 و مكان آن يك باغ در شهريار بوده است. در ادامه خواهر مقتول به عنوان اولياي دم در جايگاه قرار گرفت و براي قاتل برادرش درخواست قصاص كرد.

 

 قاضي اصغر‌زاده، رييس دادگاه با تفهيم اتهام به فارغ از او خواست به دفاع از خود بپردازد. فارغ نيز پس از قرار گرفتن در جايگاه اظهار داشت: اتهام آدم‌ربايي را قبول ندارم. مقتول به دست من كشته نشد اما اتهام مخفي كردن جسد و جنايت بر ميت را قبول دارم. چهار ماه بعد از عقد با فريبا متوجه شدم فردي به او پيامك مي‌دهد.

 

وقتي در اين باره از او پرسيدم اظهار داشت: برادر يكي از دوستانم به نام بهرام مزاحم او مي‌شود. بلافاصله از بهرام شكايت كردم اما او دست از مزاحمت‌هايش برنداشت. اين مرد همچنين در دفاع از خود گفت: او همسرم را تهديد مي‌كرد اگر با وي ارتباط نداشته باشد تعدادي عكس خصوصي از فريبا را پخش مي‌كند. سرانجام مجبور شدم خودم دست به كار شوم. فريبا همسر دوم من بود و براي به دست آوردن او 100 ميليون تومان خرج كردم. شب حادثه از فريبا خواستم بهرام را به يك باغ در حوالي شهريار بكشاند. وقتي بهرام وارد باغ شد گلوي او را گرفتم و فشار دادم او بي‌حال روي زمين افتاد من هم همراه فريبا به خانه رفتيم. يك روز بعد به باغ رفته و با جسد بهرام در حالي كه ضربه‌يي به سرش وارد شده بود روبه‌رو شدم. من هيچ ضربه‌يي به سر او نزدم و فقط گلويش را فشار دادم. 40 روز بعد دوباره به باغ رفته و جسد را از زير خاك بيرون كشيده و براي اينكه بتوانم جابه‌جا كنم با يك چاقو تكه تكه‌اش كردم.

 

در ادامه اين جلسه فريبا در جايگاه قرار گرفت و به دفاع از اتهام خود پرداخت. قضات شعبه 113 به زودي درباره اين پرونده تصميم‌گيري كرده و راي لازم را صادر مي‌كنند . 

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------