قتل هولناک پدر در برابر چشمان دختر!



اخبار حوادث - قتل هولناک پدر در برابر چشمان دختر!

همسر قاتل نیز گفت: از نقشه شوهرم اطلاع داشتم ولی به علت ترس از شوهرم با او در قتل همراه شدم و به پدرم اطلاع ندادم که شوهرم قصد کشتن او را دارد.

اختلاف داماد و پدر زن در شهرستان فرایان خراسان جنوبی با قتل پدر زن در اطراف شهر پایان یافت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در مورد وقوع یک فقره قتل در اطراف شهرستان سرایان بلافاصله کارآگاهان پلیس و ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جنایت با جسد مردی 58 ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

 

قاتل پس از وقوع جنایت از صحنه جرم متواری شده بود که بلافاصله طرح مهار اجرا و دستورات لازم جهت دستگیری قاتل صادر شد.

 

آثار ضربات چاقو بر روی بدن مقتول وقوع جنایت را تائید می کرد، ولی جهت اعلام علت اصلی مرگ مقتول جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

متهم پس از مدت کوتاهی با علم به اینکه دستگیر خواهد شد خود را به کلانتری معرفی و به قتل مرد 58 ساله اعتراف کرد.

 

قاتل 26 ساله که داماد مقتول بود در اظهارات خود گفت: به اتفاق همسرم قبل از اینکه هوا روشن شود با ماشین پدرم از سرایان به درب منزل پدر همسرم رفتم و وی را به بهانه ای که از قبل هماهنگ شده بود به اطراف شهر بردیم و در محل جنایت به دلیل اختلافات قبلی با پدر همسرم درگیر شدم و با چاقو چند ضربه به وی زدم و او را از پای در آوردم.

 

همسر قاتل نیز گفت: از نقشه شوهرم اطلاع داشتم ولی به علت ترس از شوهرم با او در قتل همراه شدم و به پدرم اطلاع ندادم که شوهرم قصد کشتن او را دارد.

 

سرهنگ عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: تحقیقات کارآگاهان پلیس در خصوص روشن شدن زوایای پنهان این جنایت ادامه دارد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------