آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل آتش افروز دستگیر شد



اخبار حوادث - قاتل آتش افروز دستگیر شد

مردی که به اتهام قتل و آتش زدن یک مرد در یکی از محله‌های شهرستان قدس در غرب استان تهران تحت‌تعقیب پلیس بود، دستگیر شد.

رئیس شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قدس در این باره به جام جم گفت: ساعت 6 بامداد بیست و هشتم اردیبهشت امسال، مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از آتش سوزی در یک نمایشگاه خودرو در یکی از محله های این شهر خبر داد.

با اعزام ماموران انتظامی و آتش نشان ها به محل حادثه، مشخص شد اتاقک نگهبانی که در انتهای مغازه قرار دارد، آتش گرفته است. بنابراین آتش را خاموش و جسد سوخته مردی را از آن خارج کردند.

بازپرس محسن پورساداتی افزود: با تشکیل پرونده و هماهنگی قضایی، کارآگاهان جنایی به سرپرستی سروان صالحی تحقیقات برای رازگشایی از این حادثه را آغاز کردند تا این که در مراحل اولیه کارشناسان آتش نشانی نظر دادند آتش سوزی عمدی بوده و مرد جوان پیش از آتش سوزی به قتل رسیده است.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، مقتول از چهار ماه پیش در محل حادثه - نمایشگاه خودرو- کار می کرده و به دلیل این که از همسرش جدا شده بود شب ها در همان محل می مانده است. با شناسایی خانواده مقتول و تحقیق از آنها مشخص شد، مرد جوان از سوی فردی تهدید به قتل شده بود و احتمال می دهند پسرشان ازسوی مردی که یک دزد سابقه دار است، کشته شده باشد.

بازپرس پرونده گفت: در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت، کارآگاهان سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد، مقتول شاهد سرقت احشام از یک دامداری در شهرستان ساوجبلاغ بوده است.

ادامه این تحقیقات معلوم کرد، مقتول پیش از مرگ با حضور در مرجع قضایی شهادت خود را علیه متهمی که در ارتباط با سرقت احشام دستگیر شده بود ارائه کرده، اما متهم که با سپردن وثیقه تا روز دادگاه آزاد شده بود تا رضایت مالباختگان را جلب کند، از همان روز اول آزادی، مقتول را به مرگ تهدید کرده و سپس ناپدید شده بود.

پورساداتی خاطر نشان کرد: با مشخص شدن هویت این فرد، ماموران اطمینان یافتند او در این جنایت نقش دارد. این در حالی بود که ادامه تحقیقات نشان می داد، برادر مقتول نیز پس از مرگ برادرش به طرز مرموزی ناپدید شده است، بنابراین احتمال دادند رابطه ای میان این دو مرد فراری وجود دارد. با این احتمال ماموران دستگیری هر دو نفر را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در ادامه جستجوی پلیسی برادر مقتول که راه های فرار را روی خود بسته می دید، روز هشتم خرداد امسال با حضور در پلیس آگاهی شهرستان قدس خود را تسلیم کرد و در بازجویی گفت من در قتل برادرم نقشی نداشتم، اما می دانستم او از سوی علیرضا که یک دزد سابقه دار و دوست قدیمی ام بود، تهدید به قتل شده است.

متهم افزود: خواستم برادرم را از نیت شومی که علیرضا در سرداشت، آگاه کنم که موفق به این کار نشدم و او به دست دوست قدیمی ام کشته شد. با اطلاع از مرگ برادرم از سوی قاتل تهدید شدم اگر او را به پلیس لو دهم، مرانیز خواهد کشت که ترسیده و خانه ام را ترک کردم.

بازپرس پرونده یادآور شد: در پی اظهارات برادر مقتول، عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی به قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت: نشانی مخفیگاه مقتول را به دست آوردم و شبانه به محل رفتم، مرد جوان خوابیده بود، او را خفه کرده و با اطمینان از مرگش از محل فرار کردم.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم به قتل، تحقیقات کار آگاهان جنایی اداره پلیس آگاهی شهرستان قدس در غرب استان تهران در حالی ادامه دارد که یک زن و مرد دیگر در این رابطه دستگیر شده اند و تحقیقات از این افراد نیز ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------