"مهديه" پيدا شد



اخبار ,اخبار حوادث ,پیدا شدن دختر بچه

 

اخبار حوادث - "مهديه" پيدا شد

دختر بچه اي چهار ساله كه صبح روز شنبه سوم اسفند ماه 1392 ربوده شده بود به خانه بازگشت.

به گزارش فرارو، مهديه دختر 4 ساله ساکن شهر جدید اندیشه، فاز چهار صبح شنبه سوم اسفند ماه 1392 از منزل خارج شده بود. شواهد و اظهارات همسايه و دوربین مداربسته یکی از آنها كه لحظه خروج مهديه از منزل را ثبت كرده بود، زنی را نشان می‌داد که با دختر بچه خوش و بش می‌کند و لحظاتی بعد زن از کادر خارج و مهدیه هم به همان مسیر می‌رود."

خانواده مهديه پس از مراجعه به كلانتري محل و تمام بيمارستان‌ها نتوانستند خبري از مهديه پيدا كنند. در اين طول اين مدت ماموران پلیس نیز جستجوهای گسترده‌ای را انجام داده و با کمک سگ های زنده یاب به جستجو در منطقه پرداختند. به جز همان تصوير مات دوربين مداربسته ردي از اين كودك پيدا نشد.

صبح روز يكشنبه خانواده مهديه در تماس با سايت "فرارو" ماجراي گم شدن مرموز "مهديه" را شرح دادند. گزارش گم شدن مهديه با تصويري نه چندان واضح از اين كودك تنظيم شد. از لحظه انتشار اين خبر پيغام هاي اميدوار كننده اي از طرف مخاطبان فرارو به ما مي رسيد.

سرانجام پس از گذشت چهار روز از اين ماجرا، "مهديه" حوالي ظهر ديروز به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

يكي از نزديكان "مهديه" با تشكر از افرادي كه در اين طول اين مدت پيگير و نگران "مهديه" بودند، ماجراي بازگشت كودك را براي فرارو شرح داد: "زني كه مهديه را ربوده بود، روز سه شنبه كودك را با تاكسي دربست به شهر جديد انديشه فاز چهار مي‌فرستد. راننده تاكسي از روي تصويري كه از "مهديه" در فضاي مجازي منتشر شده بود، وي را شناسايي و  اين موضوع را با كلانتري در ميان مي‌گذارد."

اخبار اجتماعی - فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------