زندانی فراری با چک‌های بلامحل کلاهبرداری می‌کرد



اخبار ,اخبار حوادث , چک‌های بلامحل

 

اخبار حوادث - زندانی فراری با چک‌های بلامحل کلاهبرداری می‌کرد

باند جعل و کلاهبرداری که در اردبیل و دیگر استان‌ها با چک‌های بلامحل از کسبه کلاهبرداری می‌کردند، منهدم و دو عضو اصلی باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در این باره به جام جم گفت: در پی چند فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری با ارائه چک های بلامحل، موضوع با دستور قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عالی زاده افزود: با شروع تحقیقات معلوم شد، افراد شیاد با استفاده از اسناد و مدارک جعلی اقدام به افتتاح حساب در بانک های مختلف و دریافت دسته چک و سپس صدور چک های بلامحل کرده اند.

سرهنگ عالی زاده تصریح کرد: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، ماموران اطلاع یافتند دو فرد مشکوک قصد افتتاح حساب در یکی از شعب بانک ملی اردبیل با مدارک جعلی را دارند که با اعزام ماموران به محل، متهمان دستگیر شدند.

وی ادامــه داد: در تحقیقات اولیه از متهمان مشخص شد، متهم ردیف اول دارای چند فقره سابقه کیفری در جرایم مختلف از جمله کلاهبرداری و متهم ردیف دوم نیز علاوه بر داشتن سابقه کیفری در ارتباط با کلاهبرداری هفت ماه پیش با دریافت مرخصی از زندان متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: متهمان با افتتاح حساب با نام جعلی در چهار بانک اردبیل با دریافت صد فقره چک، 40 فقره از آن را با ارقام میلیونی در اختیار کسبه قرار داده بودند و در حال برنامه ریزی برای افتتاح حساب در چهار بانک دیگر بودند که دستگیر شدند.

سرهنگ عالی زاده درخصوص دستگیری دیگر اعضای باند افزود: متهمان در اعترافات خود محل خرج کردن چک ها را با همدستی چند نفر در شهرهای تبریز، اصفهان، تهران، مشهد و چند شهر دیگر اعلام کردند.

عالی زاده خاطرنشان کرد: هر دو متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان اردبیل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک دستگاه خودروی سواری سمند، دو عدد شناسنامه جعلی و یک برگ اجاره نامه جعلی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه از متهمان کشف و تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------