چاقو کشي خونين در مجلس ختم



اخبار حوادث - چاقو کشي خونين در مجلس ختم

دو پسر شرور که با چاقو کشي در مجلس ختم3 تن را مجروح کرده بودند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند.

 به گزارش ابتکار، ساعت 17 روز يک شنبه حسب اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر خبر درگيري و چاقوکشي در يکي از رستوران‌هاي محله خزانه تهران ماموران تخصصي اين يگان بلافاصله به محل اعزام و به بررسي موضوع پرداختند.

 

در خلال بررسي‌هاي پليسي اشخاصي به هويت «کاظم» و «قاسم» به واحد گشت مراجعه و اظهار داشتند: دو نفر به هويت «پيام» و «آرمان» اقدام به چاقوکشي و به هم ريختن مراسم عزاداري و ختم پدرمان کردند و باچاقو سه نفر از اعضاي فاميل را به هويت‌هاي «رحيم»، «رحمان» و «مريم» را مجروح کرده و آنان به دليل شدت جراحت به بيمارستان فرستاده شدند و متهمان نيز از محل متواري شده اند.

 

 به دنبال اظهارات شکات و با عنايت به مشهود بودن جرم صورت گرفته ماموران با هماهنگي مرکز پيام اقدام به اجراي طرح مهار کردند تا اينکه پس از دقايقي بعد از رسيدن واحد گشت، ضاربين که دو پسر جوان بودند، درحاليکه آنان نيز از ناحيه دست و صورت دچار جراحت شده بودند، دستگير و دو قبضه چاقو بلند از زير لباسش‌هايشان کشف و ضبط گرديد.

 

سرهنگ احمد صالحي رئيس کلانتري 160خزانه گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتري ضمن تشکيل پرونده در اختيار مقام قضايي قرار گرفتند.

اخبار حوادث - ابتکار 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------