2زورگیر، متهمان به قتل مرد عراقی



اخبار حوادث -  قضات دادگاه کیفری استان تهران پرونده را بررسی می‌کنند
2زورگیر، متهمان به قتل مرد عراقی

پرونده قتل مرد عراقی که موردحمله زورگیران قرار گرفته و کشته شده است برای رسیدگی به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شد.

 به گزارش خبرنگار ما، ماموران پلیس تهران آبان سال گذشته در جریان جراحت شدید و سپس مرگ مردی عراقی قرار گرفتند که مدعی بود مورد حمله قرار گرفته و از او سرقت شده‌ است. این مرد که علی نام ‌دارد توسط ماموران گشت به بیمارستان منتقل ‌شد اما ساعاتی بعد از بستری‌شدن جانش را به دلیل شدت جراحات از دست داد. این مرد پیش از مرگ در تحقیقات گفت: من برای انجام کاری از خانه خارج شدم و در خیابان مورد حمله دو مرد قرار گرفتم که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی کردند آنها کارت شناسایی هم داشتند با من درگیر شدند و وقتی مقاومت کردم ضرباتی به من زدند و دو گوشی تلفن همراه و پول‌هایم را بردند.  در حالی‌که ماموران در بیمارستان مشغول تحقیق بودند گروه دیگری از ماموران گشت به موتوسیکلتی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

 

سرنشینان این موتور که خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می‌کردند مدعی شدند توسط سرنشینان یک پراید مورد حمله قرار گرفته‌اند. وقتی پلیس دو مظنون را بازرسی کرد، کارت‌های جعلی و گوشی‌های سرقتی را پیدا کرد. با انتقال متهمان به اداره آگاهی و آغاز تحقیقات از این دو آنها به قتل علی اعتراف کردند. سپس اولیای‌دم مقتول نیز شناسایی شدند و شکایت خود را مطرح کردند. متهمان خود را مهرداد و شهرام معرفی و به چندین فقره زورگیری اعتراف کردند. مهرداد گفت: ضارب شهرام بود. وقتی مرد جوان مقاومت کرد دوستم چاقو کشید و چند ضربه به بدنش زد من هیچ نقشی در قتل نداشتم.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------