زن خدمتکار طلاهای بیمار را دزدید



اخبار حوادث - زن خدمتکار طلاهای بیمار را دزدید

خدمتکار خانگی که به بهانه پرستاری از یک زن بیمار، طلاهای او را دزدیده بود، از سوی ماموران انتظامی در شمال غرب پایتخت دستگیر شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش دختر جوانی با حضور در شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از یک خدمتکار خانگی به اتهام سرقت طلاهای مادرش شکایت کرد.

شاکی گفت: مادرم از چندی پیش به بیماری پارکینسون مبتلا شده بود و از او نگهداری می کردم. پس از شدت گرفتن بیماری اش تصمیم گرفتم از یک پرستار کمک بگیرم. بنابراین در تماس با چند مرکز خدماتی، با یکی از آنها به توافق رسیدم و قرار شد با حقوق مناسب یکی از خدمتکاران خانگی که زن بود، شش روز هفته از صبح تا عصر که از سر کار بازمی گردم، نگهداری از مادرم را به عهده بگیرد.

وی درباره ماجرای سرقت طلاهای مادرش اضافه کرد: حدود دو ماه زن میانسال پرستاری از مادرم را به عهده گرفت تا این که چند روز پیش هنگام بررسی کمد یکی از اتاق ها متوجه شدم درون آن به هم ریخته است و طلاهای مادرم که بیش از 50 میلیون تومان ارزش داشت، همراه چهار سکه طلا که درون یک جعبه گیتار جاسازی شده بود و 200 هزار تومان پول سرقت شده است. همه جا را گشتم، اما اثری از طلا ها نبود.

در پی این موضوع با زن خدمتکار تماس گرفتم که گوشی تلفنش خاموش بود. برای یافتن او با مرکز خدماتی تماس گــــرفتم که عنوان کردند چند روزی است این زن در محل کارش حاضر نشده و کسی از او خبر ندارد، اکنون به اتهام سرقت از او شکایت دارم.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس شاهنگیان، تحقیقات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران دراین باره آغاز شد تا این که چند روز پیش شاکی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد متوجه حضور خدمتکار خانگی مقابل خانه شان شده است.

ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع و اعزام به محل، قصد دستگیری متهم را داشتند که او با دیدن پلیس فرار کرد و در پی تعقیب و گریز دستگیر و با انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران، از سوی پلیس زن بازرسی شد و چهار میلیون تومان چک پول را که ماهرانه در میان لباس های خود پنهان کرده بود، کشف شد.

متهم در تحقیــــــقات اولیه عنوان کرد: پول های کشف شده را از راه دستفروشی به دست آورده است و در سرقت از خانه شاکی و مادر بیمارش نقشی نداشته و نمی داند سارق چه کسی است.در پی این اظهارات، ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می داد وی پس از سرقت چند مرتبه مقابل خانه شاکی درباره سرقت از خانه آنها از همسایگان پرس وجو کرده است.

بنابراین ماموران به تحقیق دوباره از متهم پرداختند که این بار زن سارق اعتراف کرد بخشی از طلاهای سرقتی را درون جوراب قرار داده و پشت کمد اتاق خانه شاکی پنهان کرده است، امـــا درباره بقیه طلا ها و این که با همدستی چه کسی آنها را سرقت کرده، سکوت کرد.

ماموران طبق گفته های متهم همراه وی به خانه شاکی رفته و بخشی از طلاها را که 20 میلیون تومان ارزش داشت، درون یک جوراب زنانه در همان محلی که سارق گفته بود، کشف کردند و تحویل مالباخته دادند.

بنابراین گزارش، متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهاردهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای کشف بقیه طلاهای سرقتی و دیگر جرایم وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------