آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداری کارمند بانک از سالخوردگان



اخبار حوادث - کلاهبرداری کارمند بانک از سالخوردگان

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری کارمند یکی از شعب بانکی که از 47 شهروند سالخورده در شهرستان "ساوه" استان مرکزی اختلاسی میلیاردی کرده بود، خبرداد.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ علی‌اصغر طالبی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر اردیبهشت ‌ماه نماینده حراست یکی از شعبه‌های بانکی در شهرستان ساوه به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و گزارش‌هایی از رفتار مشکوک یکی از کارمندان بانک و احتمال اختلاس از حساب مشتریان را ارائه داد.

وی با بیان اینکه با اعلام این گزارش بلافاصله، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند، گفت: در تحقیقات جامع و نامحسوس کارآگاهان پلیس که به مدت یک ماه به طول انجامید، مشخص شد کارمند متخلف در زمان مراجعه مشتریان سالخورده به شیوه‌های متعدد از حساب آن‌ها برداشت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دراین‌باره گفت: با مشخص شدن جزئیات پرونده طی هماهنگی با دستگاه قضایی، وی به یگان انتظامی منتقل شد و مورد بازجویی فنی کارآگاهان قرار گرفت و با ارائه مستندات و مدارک به متهم، وی به یک میلیارد و 530 میلیون ریال اختلاس و برداشت غیرمجاز از حساب مشتریانی که اغلب سالخورده بوده و نسبت به امور بانکی آشنایی نداشتند، اعتراف کرد.

وی بیان کرد: کلیه مبالغ از متهم دریافت و به 47 نفر شهروندی که بدین وسیله از حساب آن‌ها برداشت شده بود، مسترد شد و متهم با قرار بازداشت به ندامتگاه معرفی شد. 

اخبار حوادث - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------