سه نفر از ضاربان محیط بانان گرگان دستگیر شدند



اخبار حوادث - سه نفر از ضاربان محیط بانان گرگان دستگیر شدند

دادستان کل استان گلستان از دستگیری سه تن از عاملین ضرب و شتم محیط بانان گرگان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، پوریانی دادستان استان گلستان، سرهنگ کریمی رییس پلیس پیشگیری استان، سرهنگ حمید رضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست و اسماعیل مهاجر مدیر کل حفاظت محیط زیست گلستان کشور در محل بیمارستان ۵ آذر گرگان حضور یافته و از محیط بانان مجروح در حادثه درگیری روز جمعه عیادت کردند.

در این دیدار خیلدار به عنوان نماینده دکتر ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، پیام همدردی و آرزوی سلامتی این دو محیط بان را از طرف ایشان ابلاغ نمود.


دادستان کل استان گلستان امروز و در حاشیه این دیدار اعلام داشت: سه تن از عوامل اصلی این حادثه با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.

پوریانی ادامه داد: تلاش برای دستگیری ۵ متهم دیگر در این پرونده ادامه دارد و دستگاه قضایی استان با جدیت تمام با متهمین پرونده برخورد خواهد نمود.

گفتنی است «مهدی مجنی پور» و «محمد تمسکنی» دو محیط بان گلستانی، عصر جمعه، دوم اسفندماه هنگام گشت زنی در منطقه جنگلی نوهور در حوالی روستای آهنگر محله متوجه صدای شلیک گلوله شده و پس از جست‌وجو با دو فرد مسلح مواجه شدند؛ هنگامی که محیط بانان قصد بازداشت ایشان را داشتند، هشت نفر به ایشان حمله ور شده و با چاقو، تبر و چوب ایشان را مورد ضرب و جرح قرار داده و متواری شدند.


شدت جراحات وارد شده به این دو محیط بان به حدی بود که پزشکان مجبور شدند برای نجات جان ایشان، وارد عمل جراحی شده و تمسکنی، یکی از محیط بانان را به دلیل وخامت اوضاع، در بخش مراقبت های ویژه بستری نمایند.

محیط بانان مجروح در زمان رویداد مسلح نبوده‌اند و چه بسا اگر اینچنین نبود نیز، دست به سلاح نمی‌بردند چراکه خاطره خوشی از درگیری همکارانشان با شکارچیان غیر مجاز در سر ندارند!

اخبار حوادث - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------