آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آوار مرگ بر سر اعضای یک خانواده



اخبار ,اخبار حوادث ,ریزش خانه

 

اخبار حوادث - پیمانکار و مهندس ناظر ساختمان بازداشت شدند
آوار مرگ بر سر اعضای یک خانواده

در پی گودبرداری در یک ساختمان در حال احداث در منطقه یافت‌آباد تهران، ساختمان مجاور محل فروریخت و چهار عضو یک خانواده میان آوار جان باختند.

به گزارش جام جم، عصر روز شنبه در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ریزش آوار منجر به مرگ در منطقه یافت آباد، خیابان خجسته، ماموران کلانتری 151یافت آباد عازم محل شده و معلوم شد، به دلیل گودبرداری غیراصولی در یک ساختمان در حال احداث، یک ساختمان قدیمی که در مجاورت این محل قرار داشته ریزش کرده و اعضای یک خانواده زیر آوار مدفون شده اند.

با گزارش حادثه به بازپرس ویژه قتل تهران و حضور قاضی جمشیدی در محل، آتش نشان ها پس از چند ساعت تلاش اجساد چهار عضو یک خانواده را از زیر آوار بیرون آوردند.

با بررسی اولیه معلوم شد، مادر خانواده به نام فاطمه و دو دختر او به نام های شهلا بیست و هشت ساله و فائزه هفده ساله و نوه این خانواده که دختری به نام هلیا هشت ماهه بود در این حادثه جان باخته اند.

با دستور قضایی مبنی بر انتقال اجساد قربانیان به پزشکی قانونی تحقیق در این زمینه آغاز شد.

بنا بر این گزارش روز گذشته بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی دستور بازداشت پیمانکار و مهندس ناظر را صادر و مالک ساختمان نیز به دادسرای جنایی احضار شد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------