طلبکار، کودک 4 ساله باجناقش را ربود



اخبار ,اخبار حوادث ,آدم ربایی

 

اخبار حوادث - طلبکار، کودک 4 ساله باجناقش را ربود

مردی که در پی اختلاف مالی با باجناقش، خودروی او را همراه دختر چهار ساله وی ربوده بود، دستگیر شد و کودک چهار ساله نجات یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز در این باره به جام جم گفت: اوایل هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی شکایتی ارائه و عنوان کرد، خودرویم را که دختر چهار ساله ام داخل آن خوابیده بود، متوقف کرده و برای خرید وارد یک فروشگاه شدم و پس از دقایقی وقتی بازگشتم، خبری از خودرو و کودکم نبود و تاکنون موفق به پیدا کردن خودرو و فرزندم نشده ام.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، جستجوها برای دستگیری سارق خودرو و نجات کودک آغاز و معلوم شد کسی برای آزادی کودک با خانواده شاکی تماس نگرفته و پولی درخواست نکرده است.

وی یادآور شد: با توجه به این موضوع، کارآگاهان احتمال دادند طراح نقشه این آدم ربایی، ممکن است با خانواده شاکی آشنایی داشته باشد بنابراین به تحقیق دوباره از مرد شاکی پرداختند که مشخص شد وی با باجناقش اختلاف مالی داشته است. به این ترتیب ماموران به باجناق وی ظنین شده و او را تعقیب و اطلاع پیدا کردند وی خانه اش را ترک کرده و کسی از او خبر ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند خودروی سرقت شده شاکی بدون سرنشین در یکی از محله های شهر رها شده است که با کشف خودرو، متهم تعقیب و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی اعتراف کرد به دلیل اختلاف مالی با باجناقش، تصمیم گرفته خودرو را سرقت کند و روز حادثه نیز با جناقش را تعقیب و خودروی وی را دزدیده و پس از طی مسافتی متوجه شده دختر باجناقش در صندلی عقب خوابیده که او را به خانه مادرش در مشهد برده و روز بعد خودرو را رها کرده است.

صارمی ساداتی یادآور شد: در پی اظهارات متهم، ماموران با هماهنگی قضایی به خانه مادر وی اعزام و دختر چهار ساله شاکی را تحویل خانواده اش دادند.

در ادامه مشخص شد مادر متهم از سرقت خودرو و ربوده شدن دختر خردسال بی خبر بوده و پسرش با ادعای این که خانواده باجناقش به سفر رفته اند، از او خواسته از فرزند آنها مراقبت کند.

با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------