آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

معماي پيچيده ۲ پرونده جنايي روي ميز قاضي



اخبار حوادث - معماي پيچيده ۲ پرونده جنايي روي ميز قاضي

طي ۱۸ ساعت در حالي ۲ پرونده جنايي مقابل قاضي ويژه قتل عمد گشوده شد که تلاش کارآگاهان با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي براي رازگشايي معماي پيچيده ۲ حادثه مذکور در مشهد آغاز شده است.

به گزارش خراسان، ساعت ۱۹ شب سه شنبه گذشته، تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران کلانتري گلشهر از قتل جوان افغاني در منطقه گلشهر خبر دادند.

 در پي دريافت اين خبر بلافاصله قاضي حسيني براي بررسي ماجرا به محل وقوع جنايت واقع در روستاي پاهوان عزيمت کرد. جسد غرق در خون مربوط به جواني حدود ۲۰ ساله بود که داخل کوچه اي و در فاصله حدود ۱۰ متري از منزل محل وقوع نزاع روي زمين افتاده بود. در همان بررسي هاي اوليه يکي از دوستان مقتول که با وي به روستاي مذکور رفته بود شناسايي و شبانه مورد بازجويي قرار گرفت.

 اين جوان افغاني ضمن انکار دخالت در وقوع جنايت به مقام قضايي گفت: ساعتي قبل دوستم به سراغ من آمد و با عنوان اين که مي خواهد با فردي دعوا کند از من خواست که همراهش بروم. او انگيزه خود از دعوا را با من مطرح نکرد من هم چيزي نپرسيدم و سوار موتورسيکلت او شدم. دقايقي بعد دوستم مقابل يک بانک توقف کرد و با پولي که از دستگاه خودپرداز برداشت يک کارد بزرگ خريد و دوباره سوار بر موتورسيکلت به سمت روستاي پاهوان حرکت کرديم. وقتي سر کوچه مرا پياده کرد و زنگ منزلي را به صدا درآورد متوجه شدم که آن جا منزل يکي از بستگانش است. هنوز لحظاتي از ورود دوستم به داخل حياط نگذشته بود که صداي فرياد و قدرت نمايي را شنيدم. آن ها با هم درگير شده بودند که من به طرف آن منزل رفتم. در آن خانه ۳ جوان و يک زن حضور داشتند که حين درگيري دوستم با ضربات چاقو مجروح شد و اهالي منزل نيز با موتورسيکلت مقتول و موتورسيکلت ديگري که در حياط آن ها بود متواري شدند.

اين در حالي بود که دوستم خود را به داخل کوچه کشاند و روي زمين افتاد اما وقتي مأموران اورژانس به محل رسيدند او ديگر علايم حياتي نداشت و به قتل رسيده بود.

گزارش خراسان حاکي است: «قاضي حسيني»، پس از انجام تحقيقات ميداني و کشف آلت قتاله از زير فرش، دستورات ويژه اي را براي رديابي و دستگيري متهمان اين پرونده جنايي صادر کرد تا زواياي پنهان قتل جوان افغاني به دست يکي از هموطنانش آشکار شود.

همچنين مقام قضايي دستور داد جسد جوان ۲۰ ساله براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني منتقل شود.

اين گزارش حاکي است: در حالي که بررسي هاي قضايي و پليسي در اين پرونده جنايي تا روز بعد ادامه داشت، مأموران کلانتري شهرک ناجاي مشهد نيز در تماس با قاضي ويژه قتل عمد وي را در جريان کشف جسدي خون آلود در يک منزل ويلايي قرار دارند.

عقربه ها، ساعت ۱۳ روز گذشته را نشان مي داد که «قاضي حسيني» به همراه عوامل تشخيص هويت، پزشک قانوني و کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي راهي بولوار شهيد صياد شيرازي شد. جسد جواني حدود ۳۶ ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بود داخل حمام منزل مسکوني قرار داشت. دقايقي قبل برادران مقتول که به دليل نرفتن برادرشان به سرکار، نگران شده بودند به منزل او که مجردي زندگي مي کرد رفته بودند که ناگهان با جسد خون آلود او مواجه شدند.

بنا بر گزارش خراسان، وسايل منزل به هم ريخته بود و خون زيادي روي ديوارهاي حمام وجود داشت. به دستور مقام قضايي منزل مذکور براي ادامه تحقيقات پلمب شد.

 با آغاز بازجويي از يک مظنون، بررسي هاي پليسي براي کشف معماي پيچيده اين پرونده جنايي نيز ادامه يافت. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------