آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی کشور منهدم شد



اخبار ,اخبار حوادث ,بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی

 

اخبار حوادث - بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی کشور منهدم شد

بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی در کشور که اقدام به سرقت از حساب چندین هزار نفر از مردم در سراسر کشور کرده بود توسط کارشناسان و متخصصان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و منهدم شد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مصطفی مرتضوی سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی شکایات متعدد همشهریان به پلیس فتا مبنی بر اینکه با فریب آنها تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشی و دریافت جایزه، اطلاعات حساب بانکی آنها را دریافت و از حساب آنها سرقت می کردند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مجرمین با شیوه های خاص و فریبکارانه اقدام به دریافت اطلاعات حساب از شهروندان نموده و با روش های کاملا حرفه ای اقدام به سرقت از حساب آنها می کردند.

این مقام انتظامی گفت: با انجام تحقیقات خاص و اقدامات صورت گرفته این باند بزرگ که شامل سیزده نفر هستند و از این تعداد 4 نفر آنها در زندان به سر می برند در چندین استان مختلف شناسایی و با اعزام اکیپ هایی از این پلیس در عملیات های غافلگیرانه و جداگانه ای دستگیر و به این پلیس منتقل شدند.

سرهنگ مرتضوی افزود: از متهمان تعدادی خودرو و سیستم های رایانه ای و همچنین بیش از 150 عدد سیم کارت اعتباری کشف شد.

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: این باند با ارسال میلیون ها پیام فریبنده به شهروندان و هم میهنان در سراسر کشور از جمله تهران، اصفهان، البرز، مازندران و فریب تعداد زیادی از آنها اقدام به سرقت از حساب آنها می کردند که با پیگیری های شبانه روزی این پلیس شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------