آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه



اخبار ,اخبار حوادث ,مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه

اخبار حوادث - مرگ دلخراش 3 کودک در انبار علوفه

در پی آتش‌سوزی در انبار علوفه‌ای در روستای قینرجه استان آذربایجان شرقی، دو پسر و یک دختر خردسال میان شعله‌های آتش به طرز دلخراشی جان باختند.

مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی به جام جم گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه دیروز، مردی با سامانه 115 اورژانس شهرستان چاراویماق تماس گرفت و از آتش سوزی در انبار علوفه یکی از روستاییان قینرجه و مصدوم شدن سه کودک خبر داد.

 

حبیب حسینقلی زاده افزود: در پی این تماس، تکنیسین های اورژانس با حضور در محل مشاهده کردند، انبار علوفه ای که مقابل خانه یکی از روستائیان قرار داشته در آتش سوخته است و پس از خاموش کردن آتش از سوی روستائیان، آنها پیکر دو پسر خردسال و یک دختر سه ساله را که میان شعله های آتش بشدت سوخته بودند را تحویل تکنیسین های اورژانس دادند، اما تلاش های درمانی بی نتیجه ماند و هر سه کودک جان باختند.

 

وی یاد آور شد: با مرگ این سه کودک پرونده ای تشکیل شد و با گزارش موضوع به پلیس و بازپرس کشیک دادسرا، اجساد کودکان به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه اهالی روستا دقایق اولیه آتش سوزی با اورژانس و آتش نشانی تماس نگرفته اند، و خود بدون در اختیار داشتن امکانات، آتش را خاموش کرده اند که این موضوع روند عملیات نجات کودکان را کند تر کرده و باعث شده بود آنها نتوانند کودکان را نجات دهند.

 

حسینقلی زاده از هموطنان خواست در حوادثی نظیر این اتفاق در نخستین اقدام با مجموعه های امدادی از جمله اورژانس و آتش نشانی تماس گرفته و حادثه را اطلاع دهند.

 

در این ارتباط مسئول اورژانس شهرستان چاراویماق نیز به خبرنگار ما گفت: با اطلاع از این حادثه، تکنیسین های اورژانس در محل حضور یافته بودند و معلوم شد اهالی روستا با تخریب سقف انبار علوفه قصد نجات کودکان را داشتند که موفق نشدند.

 

ولی الله شکوری افزود: تکنیسین های اورژانس با تحقیق از روستاییان متوجه شدند دو پسر فوت شده پسرعمو و چهار تا پنج ساله بودند و دختر سه ساله دختر عمه آنها بود.

 

وی یاد آور شد: هنگامی که مردم روستا متوجه آتش سوزی در انبار علوفه شده اند همگی برای خاموش کردن آتش اقدام کرده و با اجساد سوخته سه کودک رو به رو شده اند. بنابراین گزارش، علت اصلی این آتش سوزی مشخص نشده و کارشناسان آتش نشانی با حضور در محل تحقیق در این زمینه را آغاز کرده اند.

 

در همین ارتباط با دستور قضایی تحقیقات پلیس نیز برای رازگشایی از آتش سوزی و مرگ سه کودک آغاز شده است.

اخبار حواد ث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------