سناریوی ۲ زن برای سرقت از مردان پولدار



اخبار حوادث -  سناریوی ۲ زن برای سرقت از مردان پولدار

2زن در تهران و جزیره کیش سر راه رانندگان خودروهای مدل بالا قرار می‌گرفتند و با بیهوش کردن آنها، سناریوی سرقت را کلید می‌زدند.

به گزارش همشهری، اين دو زن سارق، 19ارديبهشت‌ماه با شكايت مردي تحت تعقيب پليس پايتخت قرار گرفتند. مالباخته در توضيح ماجرا به مأموران گفت: چند روز پيش با خودروي بنزم در خيابان بودم كه حوالي بلوار كاوه زني از من خواست تا او را به چند خيابان بالاتر برسانم. من هم او را سوار ماشينم كردم و همين موضوع باعث آشنايي ما شد.

 

وي ادامه داد: چند روز بعد، اين زن جوان با من تماس گرفت و قرار شد به همراه دوستش به خانه‌ام بيايند. آن روز وقتي مهمان هايم رسيدند غذا از بيرون گرفتم و بعد از خوردن آن دچار سردرد و سرگيجه شدم. سپس از حال رفتم و وقتي چشمانم را باز كردم متوجه شدم كه 24ساعت بيهوش بوده‌ام.

 

آنجا بود كه فهميدم زن جوان و دوستش با نقشه قبلي مرا بيهوش كردند و دست به سرقت گوشي موبايل، لپ تاپ، پول، ساعت طلا، تبلت، ‌طلا و ماشين بنز گران‌قيمتم زده‌اند. تيمي از مأموران با دستور بازپرس هاشميان قاضي دادسراي جنايي تهران راهي محل سرقت شدند و با بررسي دوربين مداربسته ساختمان محل زندگي شاكي، چهره 2زن سارق را شناسايي كردند و متوجه شدند كه آنها سابقه‌دارند.

 

با شناسايي متهمان، تيم تحقيق با چند شكايت مشابه ديگر در اين زمينه روبه‌رو شد كه نشان مي‌داد 2زن به‌صورت سريالي با شيوه بيهوشي دست به سرقت از رانندگان خودروهاي مدل بالا مي‌زنند.

 

درحالي‌كه بررسي‌ها ادامه داشت چند شكايت ديگر از جزيره كيش پيش روي تيم تحقيق قرار گرفت و مشخص شد كه آنها نه‌تنها در تهران بلكه در جزيره كيش هم نقشه مجرمانه خود را به مرحله اجرا گذاشته‌اند. در ادامه تحقيقات مخفيگاه آنها در شمال تهران شناسايي شد.

 

آنها كه در يك خانه اجاره‌اي زندگي مي‌كردند به دام پليس افتادند و خودروي بنز مالباخته به همراه تعداد زيادي اموال مسروقه در آنجا كشف شد. اين دو زن در بازجويي‌ها به سرقت‌هاي سريالي به شيوه بيهوشي اعتراف كردند و گفتند كه پس از فريب رانندگان خودروهاي مدل

بالا آنها را بيهوش كرده و دست به سرقت مي‌زدند. تحقيقات تكميلي از متهمان ادامه دارد. 

اخبار حوادث - همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------