توطئه کلاهبرداری از دختر پشت کنکوری



اخبار حوادث - توطئه کلاهبرداری از دختر پشت کنکوری

مرد مرموز که با وعده قبولی در کنکور سراسری از دختر جوان کلاهبرداری کرده بود تحت تعقیب قرار گرفت.  این مرد شیاد نقش کارمند عالیرتبه یک ارگان دولتی را ماهرانه بازی می‌کرد.

به گزارش ایران، چندی پیش دختر 22 ساله‌ای با مراجعه به شعبه 14 دادسرای خارک پرده از کلاهبرداری کنکوری برداشت. «آرزو» وقتی پیش روی بازپرس امجدیان ایستاد، گفت:‌ منشی یک مطب پزشک متخصص پوست و مو هستم. یک‌سال پیش خیلی اتفاقی با یکی از بیماران که مرد 36 ساله‌ای بود و ادعا می‌‌کرد کارمند عالیرتبه یک ارگان دولتی است، آشنا شدم.

با توجه به این‌‌که از کودکی علاقه زیادی داشتم پزشک شوم و در بازی‌های کودکانه‌ام نیز
همیشه نقش خانم دکتر را بازی می‌کردم، تصمیم گرفتم پس از گرفتن مدرک دیپلم وارد دانشگاه شده و پزشک شوم اما همه این آرزوهایم با آمدن خواستگارم نقش بر آب شد چرا که پسر مورد علاقه‌ام مخالف ادامه تحصیلم بود.

 

من هم چون مرد زندگی‌ام را دوست داشتم تصمیم گرفتم از خواسته‌هایم چشم‌پوشی کنم، بنابراین با همسرم پیوند زناشویی بستیم. هنوز یک‌سالی از زندگی‌مان نگذشته بود که شوهرم بنای ناسازگاری گذاشت و کار به جایی کشید که به صورت توافقی از هم جدا شدیم.

بدین ترتیب با گذشت پنج سال دوری از مطالعه و درس خواندن، بار دیگر تصمیم گرفتم در رشته پزشکی که آرزوی همیشگی‌ام است، ادامه تحصیل بدهم.

در کنکور سراسری شرکت کردم اما قبول نشدم و به دنبال راه‌حلی بودم تا این‌که با مرد 36 ساله‌ای به نام «کریم» آشنا شدم که گفت کارمند عالیرتبه دولتی است.

این مرد فریبکار وقتی فهمید من علاقه زیادی به پزشکی دارم مدعی شد با نفوذ خوبی که در سازمان آموزش عالی کشور دارد می‌تواند مقدماتی را فراهم کند که من در رشته پزشکی قبول شوم و وی خیلی زود توانست با چرب زبانی اعتماد مرا نسبت به خود جلب کند.

 

گفت فقط کافی است من در آزمون سراسری دانشگاه‌ها در رشته پزشکی ثبت‌نام و در جلسه امتحان حضور پیدا کنم تا او مقدمات قبولی‌ام را فراهم کند و باید در ازای قبولی در کنکور پزشکی 30 میلیون تومان به وی پول بدهم.

 

من وقتی دیدم در چند قدمی قبولی در رشته مورد علاقه‌ام قرار گرفته‌ام غافل از نیت شوم وی ابتدا یک چک 10 میلیون تومانی به این شیاد دادم و سپس 8 میلیون و 500 هزار تومان پول در اختیارش گذاشتم. قرار شد بقیه پول را زمانی که وارد دانشگاه شدم به وی بدهم.

بعد از کنکور منتظر ماندم تا نتیجه آزمون اعلام شود. وقتی دیدم اسمم در بین پذیرفته‌شدگان نیست با کریم تماس گرفتم و وی مدعی شد نتوانسته کاری برایم انجام دهد، وقتی پولم را خواستم گفت که یک ماه به وی مهلت بدهم، ماه‌ها گذشت اما خبری از پولم نشد، هر بار به بهانه‌های مختلف طفره می‌رفت تا این‌که وقتی به وی گفتم شکایت می‌کنم با کمال خونسردی گفت برو هر کاری که دوست داری انجام بده.

حالا از این مرد شیاد به خاطر کلاهبرداری چند میلیون تومانی شکایت دارم. بازپرس پرونده پس از شنیدن ادعاهای دختر پشت کنکوری به تیمی از مأموران پلیس دستور داد به ردیابی و دستگیری کلاهبردار فراری دست بزنند.

اخبار حوادث - ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------