فروش کارت شارژ تقلبی به مغازه داران



اخبار ,اخبار حوادث ,فروش کارت شارژ تقلبی

 

اخبار حوادث - سارق حرفه ای دستگیر شد
فروش کارت شارژ تقلبی به مغازه داران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری مردی که به بهانه خرید کارت شارژهای اعتباری تلفن همراه از غفلت مغازه داران استفاده کرده و کارت های تقلبی را با کارت های اصلی جابه جا می کرد خبر داد.

سرهنگ محمدرضا اکبری گفت:چندی پیش مرد مغازه داری با حضور در پلیس آگاهی استان گلستان از فردی به اتهام سرقت شکایت کرد.

شاکی افزود: مردی برای خرید کارت شارژ های اعتباری تلفن همراه به مغازه آمد اما بر سر قیمت با من به توافق نرسید و رفت وقتی کارت شارژها را بررسی کردم متوجه شدم او با سرقت بسته های شارژ تلفن، بسته های تقلبی را جایگزین آنها کرده است.

به گفته وی، با دستور قضایی تحقیقات پلیس برای دستگیری سارق آغاز و در ادامه چند مغازه دار دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت هایی عنوان کردند در دام مردی سارق گرفتار شده اند و کارت شارژ های اعتباری که در مغازه هایشان می فروختند، سرقت شده است.

وی افزود: با افزایش شکایت ها و بررسی پرونده معلوم شد، تصاویر رایانه ای از دزد فراری با هم مطابقت دارد و او همان فردی است که پلیس در تعقیبش است.

سرهنگ اکبری گفت:جستجو برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این که دو روز پیش مأموران، مخفیگاه او را در شهرستان آمل استان مازندران شناسایی کردند و با اعزام به این شهر متهم دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی وی به دزدی سریالی از مغازه داران استان گلستان اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی با اشاره به شیوه سرقت متهم، افزود: کارت های تقلبی را در مغازه های مالباختگان جا گذاشته و به جای آن کارت های اصلی شارژ های اعتباری تلفن را سرقت می کرده و در ادامه این کارت ها را در مغازه های دیگر می فروخته است.

در پی اعتراف متهم به چند فقره سرقت دستور بازداشت خریداران کارت های شارژ سرقتی صادر و سه نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

با صدور قرار قانونی برای متهم تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------