آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زن جوان، پشت‌پرده قتل شوهر



اخبار حوادث -  زن جوان، پشت‌پرده قتل شوهر

زنی که شوهرش را با همدستی سه‌مرد به قتل رسانده ‌بود چهارسال بعد از وقوع قتل برای بار دوم پای میز محاکمه رفت.

 زنی به نام مریم تیر سال 89 به پلیس خبر داد شوهرش گم شده‌ است. این زن گفت شوهرش سعید که کارمند بانک بود، از خانه خارج شد و دیگر برنگشت و به تلفنش هم جواب نمی‌دهد. جسد سعید چند روز بعد توسط پلیس در بیابان‌های شرق تهران پیدا شد مریم به ماموران گفت اطلاعی درباره قتل همسرش ندارد اما پدر و مادر مقتول بر نقش عروسشان در قتل سعید اصرار کردند. پدر مقتول گفت: «مریم و سعید از مدت‌ها قبل با هم درگیری داشتند و حتی یک‌بار تصمیم به جدایی گرفته ‌بودند اما بعد پشیمان شدند من اطمینان دارم عروسم در این قتل نقش دارد.»

 

وقتی ماموران مریم را بازداشت کردند او همه اتهامات را رد کرد و گفت: «قبول دارم با شوهرم درگیری داشتم و اختلافات شدیدی بین ما بود اما نقشی در مرگ او نداشتم.»
زن جوان آزاد شد و دوسال تحقیقات پلیسی برای افشای هویت قاتل سعید به جایی نرسید تا اینکه مریم در سال91 یکبار دیگر با شکایت اولیای‌دم بازداشت شد. او این بار راز جنایت را فاش کرد و گفت: «اتهام قتل را قبول ندارم اما می‌دانم چه اتفاقی افتاده‌ است مدت‌ها قبل با مردی به نام سجاد آشنا شدم و با هم ارتباط برقرار کردیم سجاد به من گفت باید با هم ازدواج کنیم و برای این کار نیاز است شوهرت را از سر راه برداریم ما می‌توانیم او را بکشیم.

 

گفتم از سعید جدا می‌شوم و نیازی نیست او را به قتل برسانیم اما فرهاد قبول نکرد و گفت او حضانت دخترت را می‌گیرد و از بچه‌ات دور می‌شوی، اینطور ما نمی‌توانیم با هم خوشبخت باشیم. او شخصی به نام پوریا را به من معرفی کرد و گفت خودت با او صحبت کن می‌دانم اگر تو از او بخواهی شوهرت را می‌کشد اما به حرف من گوش نمی‌دهد. من هم قبول کردم.» متهم ادامه‌ داد: «با پوریا صحبت کردم 300هزارتومان به او دادم تا سعید را بکشد. روز حادثه به من گفت سعید به قتل رسیده است. او گفت با همکاری دوستش به نام مهدی این کار را کرده ‌است. بعد هم گفت جسد را به بیرون شهر برده‌اند.»

 

سه متهم دیگر با اعتراف مریم بازداشت شدند و تحقیقات از آنها انجام گرفت. پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده ‌شد. متهمان پای میز محاکمه رفتند پوریا متهم ردیف اول وقتی در جایگاه قرار گرفت اتهام قتل را قبول کرد و گفت: «با همکاری مهدی سعید را کشتیم من با مریم آشنا بودم و می‌دانستم او و سجاد با هم رابطه خوبی دارند و خیلی به هم وابسته هستند. چندبار آنها را با هم دیده ‌بودم وقتی مریم 300هزارتومان به من داد قبول کردم شوهر او را بکشم با مهدی هماهنگ کردم و با هم سعید را به قتل رساندیم. سپس 300هزارتومان مواد خریدیم و کشیدیم.»

 

  هرچند سجاد و مریم اتهام معاونت در قتل را رد کردند اما قضات رسیدگی‌کننده آنها را مجرم شناختند و مهدی و پوریا را با توجه به درخواست اولیای‌دم به اتهام مشارکت در قتل به قصاص و مریم و فرهاد را به حبس و شلاق محکوم کردند. با ارسال پرونده به دیوانعالی کشور رای صادره در مورد دو متهم ردیف اول به تایید رسید اما پرونده در خصوص مریم و سجاد نقض و به شعبه هم‌عرض فرستاده‌ شد. روز گذشته مریم و سجاد پای میز محاکمه رفتند بعد از دفاع نماینده دادستان از کیفرخواست سجاد در جایگاه قرار گرفت. او اتهام معاونت در قتل را برای بار دوم رد کرد و گفت: مریم بود که درخواست کرد با من رابطه داشته باشد او مشتری مغازه‌ام بود و از این طریق با هم آشنا شدیم.

 

چند باری این درخواست را رد کردم اما او اصرار کرد بعد به من گفت باید با هم ازدواج کنیم پوریا دوست مریم بود و آنها همدیگر را از قبل می‌شناختند یک روز مریم به من گفت به پوریا پول داده تا شوهرش را بکشد و بعد هم خبر مرگ شوهرش را به من داد اول فکر کردم دروغ می‌گوید اما وقتی دیدم برای سعید مراسم ختم گرفته‌اند باور و حتی در مراسم هم شرکت کردم. نقشه قتل توسط مریم طراحی شد. من هیچ نقشی نداشتم و درخواست برائت دارم. مریم بی‌دلیل مرا درگیر این ماجرا کرد البته قبول دارم باهم رابطه داشتیم که آن هم به خواست مریم بود حتی به او گفتم می‌توانی از شوهرت جدا شوی چرا می‌خواهی او را بکشی اما جواب داد شوهرم دخترم را از من می‌گیرد. بازهم تاکید می‌کنم مرگ سعید ربطی به من ندارد و اصلا در جریان آن نبودم.» بنابر این گزارش ادامه رسیدگی به پرونده به آینده موکول شد.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------