آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

گوشی همراه، سارق را لو داد



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - گوشی همراه، سارق را لو داد

رییس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار منازل سرخه، گرمسار و ایوانکی خبر داد و گفت: سارق دستگیر شده به 15 فقره سرقت به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ داوود رسولی فر رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: وقوع سرقت منزلی در شهرستان سرخه، موجب شد تا تیم ویژه ای از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در صدر ماموریت های خود قرار دهند.

وی به تحقیقات گسترده و همه جانبه پلیس در این راستا اشاره کرد و افزود: کشف یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جای مانده در محل سرقت، سرنخ دستگیری یک سارق سابقه دار و حرفه ای شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: با اقدامات فنی و تخصصی ماموران رسیدگی کننده به موضوع، مظنون پرونده شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی اکیپ ویژه پلیس برای دستگیری وی به محل مخفیگاه متهم در استان لرستان اعزام شد.

سرهنگ رسولی فر افزود: با تلاش 24 ساعته ماموران اعزامی مخفیگاه متهم که فردی 38 ساله اهل و ساکن لرستان با 10 فقره سابقه کیفری دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی سمنان منتقل شد.

این مسئول انتظامی گفت: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی به 15 فقره سرقت منزل به ارزش 100 میلیون تومان در شهرستان های سرخه، گرمسار و شهر ایوانکی استان سمنان اعتراف کرد.

سرهنگ رسولی فر با بیان این مطلب که سارق دستگیر شده مالخر اموال مسروقه خود را نیز معرفی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------