درگیری خونین با سلاح سرد به خاطر پارک خودرو



اخبار حوادث -  درگیری خونین با سلاح سرد به خاطر پارک خودرو

طي يک نزاع دسته جمعي که به خاطر پارک خودرو در مشهد رخ داد، ۴تن مجروح شدند.

سرکلانتر شمال مشهد درباره ماجراي اين درگيري خونين و حضور پليس در صحنه حادثه به خراسان گفت: اوايل بامداد روز گذشته و هنگام پخش مسابقه فوتبال جام جهاني، راننده اي خودروي خود را به دليل کمبود جا در کوچه هاي باريک خيابان ايثارگران مقابل منزل يکي از همسايگان پارک کرد.سرهنگ اکبر حسين پور افزود: اين موضوع که با اعتراض همسايه مواجه شد، به درگيري لفظي بين آن ها انجاميد اما دقايقي بعد با ورود افراد ديگري به محل، درگيري فيزيکي آغاز شد.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: نزاع دسته جمعي با بيرون آمدن سلاح سرد به درگيري خونيني کشيده شد که طي آن ۴نفر مجروح شدند. سرهنگ حسين پور گفت: با اعلام ماجراي درگيري به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ بلافاصله نيروهاي کلانتري شفا نيز با هدايت سرگردمقدم (رئيس کلانتري) عازم محل شدند تا از وقوع حوادث خونبار و جبران ناپذير جلوگيري کنند. سرکلانتر شمال مشهد خاطرنشان کرد: اگر حضور به موقع پليس و دستگيري متهمان در صحنه حادثه نبود احتمال داشت در نزاع مذکور حوادث جبران ناپذيري رخ دهد. وي در ادامه اين ماجرا گفت: نزاع خونين به حدي شدت داشت که وقتي متهمان مقابل کلانتري از خودروهاي پليس پياده شدند ناگهان دوباره با يکديگر درگير شدند که در اين ميان يکي از نيروهاي انتظامي نيز هنگام جدا کردن عاملان نزاع مجروح شد.

سرهنگ اکبر حسين پور اضافه کرد: به دليل وخامت حال يکي از مجروحان که مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته بود، وي در بيمارستان بستري شد و حدود ۸تن از عاملان شرکت در نزاع دسته جمعي نيز بازداشت شدند.وي از کمبود پارکينگ هاي عمومي در مناطق محروم نيز گلايه کرد و گفت: بسياري از نزاع ها در کوچه هاي تنگ و باريک مناطق کم برخوردار شهر به خاطر جاي پارک خودرو رخ مي دهد که اميد است مسئولان امر در اين باره چاره انديشي کنند.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------