آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

سرقت از بازاریان با خوراکی مسموم



اخبار حوادث -  سرقت از بازاریان با خوراکی مسموم

مردی که با استفاده از خوراکی مسموم از بازاریان سرقت می‌کرد با وجود انکار اتهامش توسط شاکیان شناسایی و جرایمش فاش شد.

به گزارش خبرنگار ما، تعدادی از کسبه منطقه سبزه‌میدان 18اردیبهشت با فردی حدودا 40ساله مواجه شدند که قصد داشت یکی از کسبه را به بهانه انتقال به مرکز درمانی از آنجا ببرد. شاهدان بلافاصله به کمک همکار خود رفتند و در حالی‌که این شخص هنوز بیهوش نشده بود متوجه شدند فرد غریبه خوراکی مسموم به او داده است.

 

آنها مرد غریبه را دستگیر و موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی110 به کلانتری بازار اعلام کردند.  کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «زورگیری به شیوه بیهوشی» مسوول تحقیق در این خصوص شدند. متهم که ابراهیم نام دارد با اینکه ادعا می‌کرد بی‌گناه است روانه بازداشتگاه شد و شاکی بعد از دوروز وقتی به‌هوش آمد تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: «در حال خریدوفروش ارز در سبزه‌میدان بودم که فردی حدودا 45ساله با کت و شلوار آراسته سراغم آمد و گفت خواهرش می‌خواهد مقداری دلار بفروشد. او گفت خواهرش از اینکه ارزهایش سرقت شود می‌ترسد به همین دلیل من باید برای خرید دلارها به خانه او بروم. در حال صحبت درباره مبلغ معامله بودیم که فرد غریبه شکلاتی را از جیبش درآورد و به من تعارف کرد.

 

پس از خوردن شکلات بلافاصله بی‌حال شدم و روی زمین افتادم. در حالی‌که هنوز بیهوش نشده بودم، متوجه شدم این فرد تلاش دارد مرا از محل خارج کند که در همین زمان چندنفر از کسبه محل به نزدیکی‌ام آمدند. در همان زمان کوتاه و قبل از بیهوشی به همکارانم گفتم این شخص مرا مسموم کرده است. پس از آن بیهوش شدم تا اینکه در بیمارستان به‌هوش آمدم.»


متهم در این مرحله از بازجویی‌ها گفت: «شاکی با حالی نامساعد نزد من آمد و درخواست کمک کرد. من فقط قصد داشتم پیرمرد را به بیمارستان منتقل کنم اما مرا دستگیر کردند.»
کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده با بررسی سوابق متهم اطلاع پیدا کردند وی یکی از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت است که اعتیاد شدیدی به مصرف موادمخدر دارد. در حالی‌که تحقیقات از ابراهیم ادامه داشت تعداد دیگری از مالباختگان که آنها نیز به همین شیوه و شگرد و در محدوده بازار تهران بیهوش و اموال آنها سرقت شده بود، در پلیس آگاهی حاضر شدند و همگی متهم را شناسایی کردند.

 

  شکات در اظهارات مشابه گفتند متهم با استفاده از انواع خوراکی‌های مسموم از قبیل چای، شکلات و خرما آنها را بیهوش و اموالشان را سرقت کرده است. آنها توضیح دادند طی این مدت بیهوش و تحت مراقبت‌های پزشکی بودند.  سرهنگ داوود فرد، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و احتمال افزایش جرایم ارتکابی متهم، مجوز انتشار بدون پوشش تصویر متهم توسط مقام قضایی صادر شده است و از مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، واقع در میدان 15خرداد مراجعه کنند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------