آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زن و شوهر زورگیر در پایان راه



اخبار حوادث -  زن و شوهر زورگیر در پایان راه

زن و شوهری که به روش‌های مختلف از شهروندان دزدی می‌کردند توسط ماموران پلیس به دام افتادند.

فردی یکشنبه هفته پیش با مراجعه به کلانتری باغ‌فیض اعلام کرد توسط زن و مردی که سوار تویوتا کمری بودند، مورد زورگیری قرار گرفته است. شاکی توضیح داد: «ساعت 18:30 در اتوبان همت، زیر پل شهران راه می‌رفتم که ناگهان تویوتا کمری‌ای با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. راننده خودرو به بهانه خردکردن تراول‌چک به سمتم آمد و پس از آنکه مطمئن شد پول نقد همراه دارم با تهدید، زورگیری کرد و پس از آن بلافاصله با خودرو از محل متواری شد.»

 

همزمان با حضور شاکی در کلانتری وقوع زورگیری مشابه توسط سرنشینان تویوتا کمری به ماموران اعلام شد و آنها به سرعت محدوده موردنظر را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه خودرو موردنظر را که مقابل پیتزافروشی به‌صورت پارک دوبله پارک کرده بود، مشاهده کردند. به این ترتیب دو متهم به نام‌های حبیب (40ساله) و اعظم (35ساله) دستگیر و همراه سه فرزند یک تا 14ساله‌شان به کلانتری منتقل شدند. سپس در بازرسی از خودرو آنها بیش از 120میلیون‌تومان وجه نقد کشف شد.


شاکی پرونده به محض دیدن این زن و مرد آنها را شناسایی کرد و متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفتند.


حبیب که دو فقره سابقه زورگیری در سال‌های 90 و 91 دارد در اظهاراتش ضمن اظهار بیگناهی گفت خانه ندارد و همراه اعضای خانواده خود شب‌ها در پارک‌ها می‌خوابد. او در حالی این ادعا را مطرح کردد که بیش از 102میلیون‌تومان وجه نقد داخل خودرویش بود. کارآگاهان برای پی‌بردن به اصل ماجرا خانواده‌های هر دو متهم را شناسایی کردند و وقتی آنها به پلیس آگاهی رفتند توضیح دادند در چندسال گذشته هیچ اطلاعی از محل سکونت حبیب و اعظم نداشتند. فرزندان متهمان به دستور مقام قضایی، در اختیار خانواده‌های آنها قرار گرفتند و برای «حبیب» و «اعظم» نیز قرار قانونی صادر شد. کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی شکایت‌های مشابه، موفق به شناسایی تعداد دیگری از مالباختگانی شدند که متهم و همسرش به شیوه و شگردهای مختلف زورگیری، کف‌زنی و جیب‌بری از آنها سرقت کرده بودند.

 

یکی از شکات که نگهبان ساختمانی در حال احداث در غرب تهران است، پس از حضور در پلیس آگاهی و شناسایی متهمان به کارآگاهان گفت: «در ساختمان نشسته بودم که متهم تحت عنوان مامور مرا بازرسی بدنی کرد و مبلغ 9میلیون‌تومان وجه نقد متعلق به صاحب ساختمان را که در جیبم بود، دزدید. او سپس به‌سرعت سوار ماشین و از محل متواری شد.» شاکی دیگری نیز در اظهارات خود گفت: «متهم مرا به بهانه استخدام کارگر روزمزد سوار ماشین خود کرد و پس از ورود به کوچه‌ای خلوت تمام پول‌هایم را دزدید.»


سرهنگ افشار احسانی‌فر، رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان و احتمال افزایش موارد دیگر ارتکابی توسط متهمان، مجوز انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم توسط مقام قضایی صادر شده است و از شکاتی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده‌اند دعوت می‌شود برای پیگیری شکایات خود به این پایگاه واقع در خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند. همچنین از شهروندانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده‌اند و اطلاعاتی درخصوص جرایم ارتکابی آنها دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 63957765 در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»
اخبار حوادث - شرق

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------