بوي خون در انبار ضايعات



اخبار حوادث - بوي خون در انبار ضايعات

زن ۲۷ساله اي که شوهرش را در انبار ضايعات آهن کشته بود، هنگام بازسازي صحنه قتل در حضور مقام قضايي ادعا کرد: همسرم به خاطر آن زن ناشناس قصد داشت مرا در آغل سگ زنداني کند، او مدام مرا کتک مي زد که من هم ناچار از خودم دفاع کردم.

به گزارش خراسان، عقربه هاي ساعت، ۹ صبح را نشان مي داد که خودروهاي پليس مقابل انبار ضايعات در نزديکي ميدان امام حسين(ع) مشهد توقف کردند. لحظاتي بعد با حضور قاضي ويژه قتل عمد که در حال بررسي پرونده جنايت مسلحانه بود، بازسازي صحنه قتل در انبار ضايعات آغاز شد.

قاضي «سيدجواد حسيني» با تفهيم مواد قانوني به زن ۲۷ساله از وي خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت ماجرا را بيان کند.

متهم وقتي مقابل دوربين قوه قضاييه ايستاد، گفت: او (مقتول) وقتي فرد غريبه اي را مي ديد جوگير مي شد و مي خواست قدرت مردانگي خود را اثبات کند. او ۲سال قبل هم مرا با چاقو مجروح کرده بود و مدام کتکم مي زد اما با همه اين تفاصيل او را دوست داشتم. همه مي دانند که من تا چه اندازه به همسرم عشق مي ورزيدم. اگر در اين انبار ضايعات زندگي مي کنم، اگر ماشينم را به خاطر رونق کار ضايعات فروشي همسرم فروختم، اگر در دادگاه ها و کمپ ها دنبال او بودم، فقط به خاطر عشق و علاقه به زندگي ام بود.

وي در پاسخ به سوال قاضي ويژه قتل عمد که قتل چگونه اتفاق افتاد، گفت: آن روز زن ناشناسي که من او را نديده بودم ولي همسرم گاهي به صورت تلفني با او صحبت مي کرد، در انبار آمد در حالي که کودکش نيز همراهش بود. همسرم با ديدن آن زن باز هم جوگير شد و در برابر اعتراض من گفت: الان تو را داخل آغل سگ جا مي کنم تا ببينم چقدر طاقت داري؟ در آن لحظه آن زن غريبه وارد انبار شده بود و فرزندش با بچه ها بازي مي کرد که شوهرم به طرف من حمله کرد.

 

من در حال شستن کاردي بودم که مي خواستم با آن هندوانه اي را ببرم. در يک لحظه ما با هم درگير شديم و مقنعه ام جلوي چشمانم را گرفت. من کارد را به صورت کلنگي گرفته بودم که او را هل دادم ولي وقتي مقنعه را از روي چشمانم کنار زدم ديدم او تلوتلو خوران روي موتورسيکلت افتاد، در حالي که خون از بدنش بيرون مي زد، دستم را روي زخم گذاشتم و فرياد زدم به اورژانس زنگ بزنيد. يکي از دوستان شوهرم که در محل بود با اورژانس تماس گرفت ولي من نمي توانستم اين صحنه را تحمل کنم، بنابراين او را با خودرو به سمت بيمارستان برديم که در بين راه اورژانس رسيد و همسرم را به مرکز درماني رساند. من قصد کشتن او را نداشتم فقط مي خواستم همسرم را بترسانم، چون مي دانستم مرا داخل آغل سگ که داخل انبار ضايعات بود زنداني مي کند. او قبلا خودش را هم با چاقو زده بود.

متهم اين پرونده جنايي در پاسخ به سوال قاضي ويژه قتل عمد که پرسيد زن ديگري نيز که فرزندي هم دارد مدعي است که «الف» همسر اوست و مدارکي نيز ارائه کرده است، در اين باره چه مي گويي؟ گفت: همسرم او را طلاق داده بود و طلاق نامه اش هم در منزل من است.

وي ادامه داد: قبلا در يک سانحه تصادف که همسرم رانندگي خودرو را به عهده داشت، من به شدت مجروح شدم که پس از گرفتن ديه خودرويي خريدم و با آن کار مي کردم. ولي خودرو را براي اين که انبار ضايعات تأسيس کنيم فروختم، با همه اين ها همسرم نسبت به زندگي و روابط خانوادگي خود تعلق خاطر نداشت و مدام سر اين موضوع با يکديگر اختلاف داشتيم.

گزارش خراسان حاکي است: در آغاز بازسازي صحنه جنايت کارآگاه نريماني (افسر پرونده) به تشريح ماجراي قتل و چگونگي دستگيري متهم پرداخت و قاضي حسيني نيز پس از اعترافات صريح زن جوان، دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد و بدين ترتيب زن ۲۷ساله روانه زندان شد تا اين پرونده جنايي مراحل ديگر قانوني خود را طي کند.
اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------