دستگيري 6 باند سرقت در راميان



اخبار حوادث - دستگيري 6 باند سرقت در راميان

فرمانده انتظامي شهرستان راميان گفت: شش باند سرقت از سوي ماموران انتظامي اين شهرستان شناسايي و دستگير شدند که از ميان آنها اعضاي باند سرقت مغازه‏ها در سطح استان و شهرستان راميان کشف شد.

به گزارش ابتکار، حسينعلي مهرباني در همايش روز اصناف با عنوان «پليس، امنيت و اصناف» در محل سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان راميان با حضور روساي اتحاديه‏هاي صنفي و بازاريان شهرستان راميان اظهار داشت: هميشه پيشگيري بهتر از درمان است و اصناف بايد موارد حفاظتي را چه در منزل و چه در محل کار رعايت کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان راميان گفت: اولويت‏هاي انتظامي اين شهرستان همچون کاهش تلفات و سوانح جاده‏اي، برخورد با فروشندگان موادمخدر به خصوص خردفروشان را در دستور کار دارد تا انشاالله امنيت را براي همه به ارمغان بياورد.

رئيس پليس آگاهي شهرستان راميان نيز در اين جلسه گفت: از ابتداي سال تاکنون 120 مورد سرقت اتفاق افتاده است که 118 مورد آن شناسايي، دستگير و به مقامات قضايي تحويل داده شده‏اند.

علي ‏اکبر باي اظهار داشت: از ابتداي سال تاکنون سه قبضه اسلحه شکاري خودکار کشف شده است. دو مورد قتل در روستاهاي شهرستان رخ داده است که قاتلان اين پرونده‏ها که هفت نفر بوده‏اند در عرض 24 ساعت شناسايي و دستگير شده‏اند.

رئيس پليس آگاهي شهرستان راميان خاطرنشان کرد: سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصي، موتورسيکلت و احشام بيشترين سرقت را به خود اختصاص داده‏اند. 

اخبار حوادث - ابتکار

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------