آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

زورگيري خانوادگي با تويوتا!



اخبار حوادث - زورگيري خانوادگي با تويوتا!

ماموران پليس آگاهي تهران بزرگ زن و شوهري را دستگير كرده‌اند كه به وسيله يك دستگاه خودروي تويوتا از شهروندان زورگيري مي‌كردند.

به گزارش اعتماد، در بيست و پنجم خرداد ماه امسال فردي با مراجعه به ماموران كلانتري 140 باغ فيض اعلام كرد كه توسط سرنشينان آقا و خانم يك دستگاه خودروي تويوتا كمري مورد زورگيري قرار گرفته است و در توضيح بيشتر ماجرا به ماموران گفت: در ساعت 18:30، در اتوبان همت زير پل شهران در حال تردد به صورت پياده بودم كه ناگهان يك دستگاه خودروي تويوتا كمري با دو سرنشين آقا و خانم در برابر من توقف كرد؛ راننده خودرو به بهانه خرد كردن مقداري تراول چك به سمت من آمد و پس از اطمينان از همراه داشتن پول نقد توسط من، با تهديد اقدام به زورگيري كرد و پس از آن با خودروي تويوتا از محل متواري شد.

همزمان با مراجعه شاكي به گشت كلانتري و اعلام خبر زورگيري توسط سرنشينان خودروي تويوتا كمري، از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي خبر يك فقره زورگيري مشابه توسط يك دستگاه خودروي تويوتا كمري به ماموران اعلام شد كه بلافاصله طرح مهار از سوي كلانتري 140 باغ فيض انجام و خودروي مورد نظر در مقابل يك مغازه پيتزا فروشي، به صورت پارك دوبله، مورد شناسايي قرار گرفت كه با شناسايي متهمان توسط شاكي، دو متهم به نام‌هاي حبيب، 40 ساله و اعظم، 35 ساله دستگير و به همراه سه فرزند 14، هشت و يك ساله‌شان به كلانتري منتقل شدند.

 در بازرسي از خودرو متهمان دستگير شده نيز بيش از 120 ميليون تومان وجه نقد كشف شد.

 با شناسايي متهمان توسط شاكي پرونده، پرونده مقدماتي با موضوع «زورگيري» تشكيل و به دستور شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران، پرونده براي ادامه تحقيقات در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 در ادامه رسيدگي به پرونده، كارآگاهان اقدام به شناسايي خانواده هر دو متهم و مالباختگان ديگر كرده و پس از حضور اعضاي خانواده‌هاي آنها مشخص شد كه خانواده‌ها در طول چند سال گذشته هيچ اطلاعي از محل سكونت آنها نداشته‌اند.

در ادامه و به دستور مقام قضايي، فرزندان متهمان در اختيار خانواده‌هاي آنها قرار گرفت و «حبيب» و «اعظم» نيز با صدور قرار قانوني و انجام تحقيقات در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند. 

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------