آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت کیف مادربزرگ‌ها در یک چشم به هم زدن



اخبار ,اخبار حوادث ,کیف قاپی

 

اخبار حوادث - سارقان کیف قاپ دستگیر شدند
سرقت کیف مادربزرگ‌ها در یک چشم به هم زدن

دو جوان با موتورسیکلت تندرو در یک چشم به هم زدن اقدام به قاپیدن کیف مادربزرگ ها می کردند، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ظهر روز گذشته واحد گشت خودرویی کلانتری نامجو در خیابان حقوقی در حال گشت زنی بوده که مشاهده می کند، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی رنگ اقدام به قاپیدن کیف خانمی سالخورده کرده و به سرعت متواری شدند.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز ماموران آغاز و پس از 3 بار فرمان ایست با صدای بلند ماموران اقدام به شلیک 2 تیر هوایی کردند که سارقان کیف قاپ تعادل خود را از دست داده و به زمین برخورد می کنند.

با هوشیاری واحد گشت سارقان به هویت «آرمان» و «رامین» دستگیر شدند که در بازرسی از افراد دستگیر شده، 3 عدد کیف زنانه 3 عابر بانک و یک بیمه نامه سلامت و یک گوشی صورتی رنگ که به وسیله آن یکی از مالباخته ها به نام «نسترن» شناسایی و به کلانتری مراجعت و یکی از کیف هایی که همراه متهم بود را شناسایی و از متهمان شکایت کرد.

سرهنگ عزت الله معانی رییس کلانتری 106 نامجو با اعلام این خبر، افزود: سرانجام موتورسیکلت متهمان به پارکینگ انتقال یافت و پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهمان بنا به دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------