افشای راز قتل پلیس آمریکایی پس از یک قرن



اخبار حوادث - افشای راز قتل پلیس آمریکایی پس از یک قرن

پلیس ایتالیا راز یک قتل ۱۰۵ ساله در جزیره سیسیل را کشف کرده است.

راز قتل یک مامور پلیس نیویورک در حالی برملا شد که پلیس سیسیل ۹۵ مظنون به عضویت در گروه‌های تبهکار مافیایی را بازداشت کرده بود.

بنا بر گزارش پلیس، آنها زمانی متوجه راز قتل پلیس آمریکایی شدند که یکی از بازداشت‌شدگان برای دیگران درباره دست داشتن عموی پدرش در این ماجرا داستان‌سرایی می‌کرد.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,قتل


جو پتروسینو، مامور پلیس نیویورک در سال ۱۹۰۹ در حالی که مشغول گردآوری اطلاعات درباره فعالیت‌های مافیای سیسیل بود، به ضرب گلوله از پا درآمد.

به گزارش پلیس سیسیل، یکی از بازداشت‌شدگان به نام دومینیکو پالازوتو برای یکی از بازداشت‌شدگان تعریف کرده بود که عموی پدرش که پائولو پالازوتو نام داشت به دستور یکی از روسای مافیای سیسیل به نام کاسیو فرو، مامور پلیس نیویورک را در شهر پالرمو از پا درآورده بود.

به گزارش پلیس فدرال آمریکا، ستوان جو پتروسینو که در ۱۲ مارس ۱۹۰۹ در سیسیل کشته شد، یکی از نخستین ماموران پلیس در نیویورک بود که به جنگ جرائم سازمان‌یافته رفته بود.

پتروسینو یک مهاجر ایتالیایی‌ بود و در مبارزه با گروه‌های تبهکار هم‌وطنش در آمریکا به موفقیت‌هایی دست پیدا کرده بود.

او هنگامی که برای تحقیق درباره فعالیت مافیای سیسیل به ایتالیا رفت، با ظاهر رفتگر، متکدی نابینا و بازرس اداره بهداشت فعالیت می‌کرد.

در نهایت در حالی که در یکی از خیابان‌های شهر پالرمو منتظر یک خبرچین بود، به ضرب ۴ گلوله از پا درآمد.

در پی این قتل، پلیس سیسیل گروهی از مظنونان از جمله پائولو پالازوتو و کاسیو فرو را بازداشت کرد ولی همه دستگیرشدگان بدون این که به طور رسمی متهم شوند، آزاد شدند.
اخبار حوادث - فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------