دستگیری پدربزرگ به اتهام کودک‌ربایی



اخبار ,اخبار حوادث ,کودک ربایی

 

اخبار حوادث - دستگیری پدربزرگ به اتهام کودک‌ربایی

مرد میانسالی که نوه دختری‌اش را از تهران ربوده و به استان اصفهان منتقل کرده بود، در حالی دستگیر شد که جستجوی پلیس برای دستگیری همسر وی و یافتن کودک ربوده شده ادامه دارد.

به گزارش جام جم، چندی پیش زنی با حضور در شعبه 13 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران از والدین خود به اتهام ربودن دختر 10 ساله اش شکایت کرد.

شاکی گفت: در پی اختلاف با شوهرم از او جدا شدم و سرپرستی دخترمان را قاضی دادگاه به من داد سپس خانه ای را اجاره کرده و همراه دخترم زندگی می کردیم تا این که نامه جدیدی از دادگاه در اختیارم قرار گرفت که عنوان شده بود، من صلاحیت نگهداری فرزندم را ندارم و باید سرپرستی او در اختیار بهزیستی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: به موضوع اعتراض کردم و مدتی در تلاش بودم تا اثبات کنم صلاحیت لازم برای نگهداری فرزندم را دارم، اما تلاش هایم بی نتیجه ماند. سرانجام قاضی دادگاه پذیرفت تا فرزندم به جای رفتن به بهزیستی برای ادامه زندگی نزد والدینم زندگی کند.

شاکی یادآور شد: مدتی پیش، شوهرم به سراغم آمد و گفت اخلاقش را تغییر داده و می خواهد زندگی جدیدی را شروع کنیم. ابتدا گفته هایش را قبول نکردم تا سرانجام در پی رفت و آمد خود و خانواده اش اطمینان یافتم او از گذشته اش پشیمان شده و می خواهد زندگی سالمی را برای من و فرزندمان فراهم کند.

وی اضافه کرد: دوباره با هم ازدواج کردیم، سپس با حضور در دادگاه خانواده از قاضی دادگاه خواستیم که صلاحیت ما را نسبت به نگهداری فرزندمان بررسی و اجازه داده شود دخترمان نزد ما باز گردد.

زن جوان افزود: همراه شوهرم برای تحویل گرفتن دخترمان به خانه پدری ام در یکی از محله های تهران رفتیم، اما متوجه شدیم آنها شبانه نقل مکان کرده و حتی همسایه ها نیز از غیبت ناگهانی آنها بی اطلاع بوده و عنوان کردند: آخرین مرتبه فرزندمان را همراه والدینم دیده اند و دیگر از آن سه نفر خبر ندارند.با شکایت این زن، شوهرش نیز به دادسرا احضار و گفته های همسرش را تائید کرد و از والدین همسرش که دخترش را ربوده و به مکان نامعلومی برده اند، شکایت کرد.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برا ی شناسایی و دستگیری زوج فراری و یافتن نوه دختری آنها آغاز شد تا این که دو روز پیش ماموران انتظامی سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد، آنها در یکی از شهرهای استان اصفهان زندگی می کنند.

با به دست آمدن این سرنخ، ماموران انتظامی دو روز پیش با هماهنگی قضایی به استان اصفهان اعزام و با شناسایی مخفیگاه مرد میانسال او را دستگیر و در بازرسی از خانه وی اثری از همسر متهم و نوه ده ساله شان نبود و آنها پیش از حضور پلیس خانه را ترک کرده بودند.

مرد متهم در بازجویی اولیه گفت نمی خواستم نوه ام زندگی بدی را کنار والدینش داشته باشد؛ بنابراین با اطلاع از این که دختر و دامادم می خواهند دوباره با یکدیگر زندگی کنند، تصمیم به این کار گرفتم.

وی افزود: نوه ام را از تهران به شهرستان آوردم چون با دستور قضایی سرپرستی نوه ام در اختیار ما بود، گمان نمی بردم این حکم باطل شده و سرپرستی وی با دستور قضایی دوباره در اختیار دخترم و شوهرش قرار گرفته است. من و همسرم نمی دانستیم کاری که می کنیم جرم بوده و آدم ربایی محسوب می شود.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، او از استان اصفهان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس تهران قرار گرفت.

جستجوی پلیس برای یافتن همسر متهم و اطلاع از سرنوشت دختر 10 ساله ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------