تيراندازي به شيوه گانگسترها در مشهد



اخبار حوادث - تيراندازي به شيوه گانگسترها در مشهد

چند جوان آدم ربا که به ادعاي يکي از گروگان ها قصد اخاذي داشتند با شليک گلوله به شيوه گانگسترها در چهارراه گاز مشهد، ۳ تن را راهي بيمارستان کردند.

به گزارش خراسان، حدود ساعت 22:30 شب يکشنبه گذشته چند جوان کنار يک دستگاه خودروي ۴۰۵ ايستاده بودند که ناگهان با فرار يکي از آنان، اقدام به شليک گلوله با سلاح کلاشينکف کردند.

همزمان با شليک هاي متعدد که به شيوه گانگسترهاي غربي در مشهد رخ داد ۳ نفر که يکي رهگذر بود بر اثر اصابت گلوله مجروح و نقش بر زمين شدند. در اين حال تعدادي از سرنشينان سواري ۴۰۵ پس از اين اقدام هولناک و ايجاد رعب و وحشت در منطقه طبرسي جنوبي از محل گريختند. با اعلام ماجراي تيراندازي به پليس ۱۱۰ توسط شهروندان، بلافاصله گروهي از مأموران کلانتري طبرسي جنوبي عازم محل درگيري شدند و به تحقيق در اين باره پرداختند.

بررسي هاي پليس بيانگر آن بود که در اين درگيري يکي از افرادي که مدعي است گروگان آدم ربايان بوده است به همراه يک رهگذر عبوري و فرد ديگري که احتمال مي رود از همدستان متهمان باشد مجروح شده اند.

اين گزارش حاکي است: در حالي که تحقيقات پليس در اين باره ادامه داشت: فردي که مدعي است از چنگ گروگانگيران گريخته است خود را به مأموران کلانتري طبرسي جنوبي معرفي کرد و گفت: آن ها (گروگانگيران) قصد داشتند مبلغ ۲۰ ميليون تومان اخاذي کنند که براي دريافت پول کنار خودپرداز رفتند اما با فرار گروگان، اقدام به شليک گلوله کردند.

همچنين با بررسي هاي انجام شده و طبق ادعاهاي گروگان، متهمان وي را به بهانه تعمير موتورسيکلت به باغي در روستاي معين آباد برده اند و قصد اخاذي داشتند.

اين در حالي است که بررسي هاي پليس نشان مي دهد آن ها با يکديگر از قبل اختلاف داشته اند و اين احتمال وجود دارد که ماجراي انتقام در ميان باشد.

بنابراين گزارش، مأموران انتظامي تاکنون مالک باغ و يکي ديگر از افرادي را که احتمال مي رود در اين ماجرا نقش داشته باشد دستگير کرده اند و تلاش براي کشف زواياي پنهان پرونده شليک به شيوه گانگسترها در مشهد ادامه دارد تا درستي و نادرستي ادعاهاي مذکور مشخص شود. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------