هلاکت دزد مسلح در درگیری با پلیس



اخبار حوادث - متهمان قصد سرقت مسلحانه از بانک را داشتند
هلاکت دزد مسلح در درگیری با پلیس

یکی از دو سارقی که قصد داشتند از یک طلافروشی و بانک در استان گلستان سرقت کنند، در درگیری با پلیس، کشته و دیگری زخمی شد.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان به جام جم گفت: روز دوم تیر امسال مردی با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس گرفت و گفت دو مرد مسلح قصد دزدی از یک طلافروشی را دارند.

در پی این گزارش، ماموران آموزش های لازم را به طلافروش داده و محل را زیر نظر گرفتند.

سرهنگ محمدرضا اکبری افزود: ساعتی بعد ماموران اطلاع یافتند یک خودروی پراید با دو سرنشین یک شعبه بانک را زیر نظر گرفته اند و به نظر می رسد قصد سرقت از آنجا را دارند.

ماموران با اعزام به محل آنها را زیر نظر گرفتند و با استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی متوجه شدند، خودروی پراید سرقتی بوده و شماره پلاک آن جعلی است.

وی یادآور شد: ماموران احتمال دادند این دو نفر قصد دزدی از طلافروشی را داشته اند و اکنون تصمیم به دزدی از بانک گرفته اند.

ماموران با محاصره محل، قصد نزدیک شدن به دو سرنشین خودرو را داشتند که آنها به سوی ماموران تیراندازی کردند. در تیراندازی متقابل پلیس، یکی از متهمان با شلیک گلوله به هلاکت رسید و دیگری زخمی شد.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: جسد متهم کشته شده به پزشکی قانونی و فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. در بازرسی از خودروی متهمان، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح شکاری و قمه، چند ماسک، نقاب و دستبند پلاستیکی کشف شد.

اکبری افزود: ماموران با بررسی هویت متهم کشته شده، متوجه شدند وی در ارتباط با دزدی، درگیری با ماموران و خرید و فروش موادمخدر سابقه داشته است.

در مرحله بعدی تحقیقات از همدست سارق کشته شده و بررسی سوابق کیفری متهم، معلوم شد او نیز فردی سابقه دار است.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: با شروع تحقیقات، متهم در اعترافاتش گفت من و همدستم پس از آزادی از زندان تصمیم به دزدی مسلحانه گرفتیم و از سال 89 از چند بانک میلیون ها تومان مسلحانه سرقت کرده بودیم.

وی افزود: از چند روز پیش تصمیم داشتیم از یک بانک و یک طلافروشی نیز سرقت کنیم، بنابراین هفدهم خرداد با سد کردن راه یک دستگاه خودروی پراید، آن را دزدیدیم. ابتدا قصد داشتیم به یک بانک دستبرد زده و سپس از یک طلافروشی اطراف شهرستان رامیان سرقت کنیم که پیش از دزدی، همدستم به هلاکت رسید و من نیز زخمی شدم.

اکبری افزود: در پی اعتراف متهم، ماموران به خانه وی اعزام شدند و یک قبضه سلاح، قمه، تعدادی ماسک، نقاب، دستبند پلاستیکی و چند جفت لباس که در سرقت ها از آن استفاده کرده بودند، همراه یک خودروی پژو کشف شد که پلاک جعلی روی آن نصب شده بود.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------