پرونده مرگ دختر ۱۹ساله وارد مرحله جديد شد



اخبار حوادث - پرونده مرگ دختر ۱۹ساله وارد مرحله جديد شد

با اعلام نظر پزشکي قانوني درباره علت مرگ دختر ۱۹ساله اي که با ضربه تبر ناپدري اش مجروح شده بود، اين پرونده جنايي رنگ حادثه گرفت.

به گزارش خراسان، صبح چهارم تير، ماموران کلانتري خواجه ربيع مشهد، به دنبال اطلاع از مرگ دختر ۱۹ساله اي در منزل مسکوني واقع در منطقه «مهر مادر» به محل کشف جسد عزيمت کردند.

 آنان پس از تاييد درستي خبر، ماجرا را به قاضي ويژه قتل عمد اعلام کردند و بدين ترتيب با حضور قاضي موحدي راد و کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي در منزل مسکوني مذکور تحقيقات در اين باره آغاز شد.

جسد مربوط به دختر ۱۹ساله اي بود که آثار ضربه تبر روي سرش نمايان بود مادر ۴۸ساله اين دختر درباره چگونگي وقوع حادثه گفت: مدتي قبل به عقد موقت مرد معتادي درآمدم اما او مدام براي گرفتن حقوق ماهيانه ام مرا کتک مي زد و به زور پول هايم را براي تامين هزينه هاي اعتيادش از من مي گرفت.

اين زن با اشاره به مرگ دخترش مدعي شد: شب قبل از اين حادثه او با آب جوش صورتم را سوزانده و فرار کرده بود، اما امروز حدود ساعت ۲بامداد بود و من و دخترم خواب بوديم که ناگهان همسرم از روي در حياط وارد منزل شد. من با سروصداي ايجاد شده از خواب پريدم که او با تهديد به مرگ مرا به داخل اتاق کشاند و ضرباتي را به سروصورتم زد.

 

دخترم که از خواب بيدار شده بود و اين وضعيت را مي ديد براي جلوگيري از کتک کاري، بين من و همسرم قرار گرفت ولي ناگهان شوهرم با تبر ضربه اي به سر او زد و او را هل داد. دخترم با اين ضربه نقش بر زمين شد و همسرم نيز با برداشتن مدارک شناسايي و پول هايم فرار کرد.

گزارش خراسان حاکي است: در پي اظهارات اين زن، «قاضي موحدي راد» دستور داد تا جسد خون آلود دختر جوان که چند ساعت نيز از مرگ وي مي گذشت براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني انتقال يابد.

اين درحالي بود که کبودي جسد نشان مي داد چند ساعت از مرگ دختر جوان مي گذرد اما آن ها موضوع را به پليس گزارش نکرده بودند.

 قاضي ويژه قتل عمد با ظن بر اين ماجرا از پزشکان خواست در معاينه جسد همه موارد مشکوک را مورد بررسي قرار دهند. هنوز چند روز از اين ماجرا نگذشته بود که نظر پزشکي قانوني، اين پرونده جنايي را وارد مرحله جديدي کرد.

 پزشکان پس از معاينه دقيق جسد اين دختر، اعلام کردند ضربه تبر فقط موجب ايجاد جراحت در سر متوفي شده است اما علت دقيق مرگ وي به خاطر برق گرفتگي است.

 بنابراين گزارش، همزمان با اعلام نظر پزشکان، قاضي ويژه قتل عمد دوباره عازم محل درگيري شد اما کسي در آن منزل حضور نداشت بنابراين ماموران انتظامي با دستور قضايي موفق شدند مادر دختر را که به خانه خواهرش رفته بود پيدا کنند.

بررسي ها دوباره در اين منزل و تحقيق روي وسايل برقي نشان داد کولري که داخل اتاق قرار داشت اتصالي دارد و برق در بدنه فلزي آن درجريان است.اين ماجرا وقتي جدي تر شد که مادر دختر عنوان کرد شوهرم وقتي دخترم را هل داد او روي کولر افتاد.

 بدين ترتيب با مشخص شدن ماجرا، مقام قضايي دستور انتقال کولر به مراکز ذي ربط براي تعيين استاندارد بودن آن را صادر کرد و اين پرونده جنايي رنگ حادثه گرفت. 

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------