برادرکشي براي ارثيه



اخبار حوادث - برادرکشي براي ارثيه

مردي که برادر بزرگش را به خاطر اختلاف بر سر زمين ارثيه اي به قتل رسانده بود، هنگام بازسازي صحنه جنايت در حضور مقام قضايي مدعي شد او (مقتول) طوري رفتار کرد که من احساس کردم مي خواهد با اسلحه به سمت من شليک کند! بنابراين او را با ضربات چاقو کشتم!

به گزارش خراسان، متهم ۵۳ساله اين پرونده که از قتل برادرش پشيمان شده بود، توسط کارآگاهان پليس جنايي خراسان رضوي به محل ارتکاب جنايت هدايت شد تا در حضور قاضي ويژه قتل عمد، چگونگي و جزئيات وقوع قتل را تشريح کند.

وي که ۴سال قبل از زندان آزاد شده بود، وقتي در برابر دوربين قوه قضاييه قرار گرفت گفت: من قصد کشتن برادرم را نداشتم اما ما به خاطر يک زمين موروثي با يکديگر اختلاف داشتيم و شکايتمان در دستگاه قضايي مطرح بود. آن روز فردي با من تماس گرفت و گفت: برادرت تراکتوري را سر زمين برده است. من سال ها به خاطر موادمخدر در زندان بودم و فکر نمي کردم برادرم اين کار را بکند. با شنيدن اين جمله عصباني شدم و با موتورسيکلت به طرف زمين رفتم که مشاجره بين ما آغاز شد.

در اين حال ديدم او دستش را به طرف کمرش برد چون هميشه اسلحه داشت فکر کردم مي خواهد با سلاح به طرف من شليک کند اگرچه من سلاحي دست او نديدم ولي چون ترسيده بودم با چاقو به سمت او حمله کردم و ضرباتي را به شکمش زدم. در اين درگيري هم راهنما و کله چراغ موتورسيکلت من شکست که بعد از آن هم سوار موتورسيکلت شدم و در حالي که برادرم مرا تهديد مي کرد از محل فرار کردم تا اين که مدتي بعد دستگير شدم.

گزارش خراسان حاکي است: پس از اعترافات صريح متهم، کارآگاهان با دستور قاضي موحدي راد به جست وجو پرداختند و قطعات شکسته موتورسيکلت را لابه لاي بوته هاي خار پيدا کردند.

همچنين در آغاز بازسازي صحنه جنايت، ابتدا افسر پرونده به بيان جزئياتي از اين پرونده جنايي پرداخت و گفت: طبق محتويات پرونده، مقتول ۵۸ساله پس از آن که توسط برادرش مجروح شد با خودروي سمند خود قصد داشت خود را به مرکز درماني برساند که در مسير حرکت در جاده خلق آباد باچند دستگاه خودرو و يک موتورسوار و يک عابر پياده برخورد کرد و متوقف شد که با اعلام رانندگان عبوري به مراکز امدادي، مجروح اين حادثه به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد انتقال يافت، اما بر اثر شدت جراحات و خونريزي شديد جان سپرد.

بنابراين گزارش، پس از اظهارات متهم، مقام قضايي دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد و مرد ۵۳ساله با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
اخبار حوادث - خراسان

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------