دختر جوان با کتک‌های شرور معتاد بی‌هوش شد



اخبار ,اخبار حوادث ,شرور شیشه‌ای

 

اخبار حوادث - دختر جوان با کتک‌های شرور معتاد بی‌هوش شد

شرور شیشه‌ای که به بهانه حمل مسافر با ربودن یک دختر جوان و تهدید چاقو، او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، از سوی ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده هنگامی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت که دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی با ارائه شکایتی عنوان کرد، در دام یک شرور تبهکار گرفتار شده و این فرد با تهدید چاقو، او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در پی این شکایت دستور قضایی برای پیگیری پرونده در اداره پنجم پلیس آگاهی صادر و تحقیق در این زمینه آغاز شد.

شاکی در پلیس آگاهی به ماموران گفت: هنگام غروب قصد بازگشت به خانه را داشتم که سوار یک خودروی عبوری که ظاهرا مسافرکشی می کرد، شدم. پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و زمانی که به وی اعتراض کردم، عنوان کرد به دلیل ترافیک قصد دارد از راه میانبر مرا به مقصد برساند.

شاکی تصریح کرد: نسبت به رفتار راننده ظنین شده و از او خواستم خودرو را متوقف کند، اما او بدون توجه به این خواسته، بی رحمانه به من حمله کرد و با ضرباتی که به سر و صورتم وارد آمد، بی هوش شدم.

دختر جوان ادامه داد: وقتی به هوش آمدم در یک خیابان خلوت در شمال تهران بودم و متهم با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با سرقت اموالم متواری شد.

در پی این اظهارات کارآگاهان پلیس آگاهی با سرنخ هایی که در این ارتباط به دست آورده بودند، متهم را شناسایی و در یک درگیری تن به تن او را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی ابتدا منکر جرم سیاه خود شد، اما در ادامه تحقیقات زبان به اعتراف گشود و گفـت: پدرم مرد ثروتمندی است که بی توجهی او به من باعث شد تا با افراد ناباب نشست و برخاست کرده و به شیشه اعتیاد پیدا کنم.

متهم اضافه کرد: پس از مصرف شیشه دچار توهم شده و نمی توانم رفتار های خود را کنترل کنم و زمانی که دختر جوان قصد فرار از داخل خودرو را داشت، او را بشدت کتک زده و مرتکب جرم سیاه شدم.

با اعتراف متهم، دستور بازداشت وی از سوی قاضی جنایی صادر و متهم برای ادامه تحقیقات بار دیگر در اختیار ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت تا درخصوص دیگر جرایم ارتکابی وی تحقیقات لازم انجام شود.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------