سارقان طلافروشی در دام پلیس گرفتار شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سارقان طلافروشی در دام پلیس گرفتار شدند

دو سارق که پیش از این به اتهام سرقت از طلافروشی تحت تعقیب بودند، دستگیر و به چند فقره سرقت دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس در این باره به جام جم گفت: پانزدهم خرداد امسال صاحب یک طلافروشی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از سرقت مغازه اش خبر داد.

در پی این تماس و اعزام ماموران به محل، معلوم شد مرد طلافروش با حضور در مغازه اش مشاهده کرده ویترین ها شکسته شده و یک کیلو و 600 گرم طلا به سرقت رفته است.

سرهنگ شاهرخ بختیاری افزود: با دستور قضایی، تحقیقات کارآگاهان برای کشف اموال سرقتی و شناسایی سارق یا سارقان آغاز شد تا این که صاحب یک فروشگاه لباس و یک دندانسازی نیز با حضور در مرکز پلیس و ارائه شکایت هایی عنوان کردند، وقتی به محله کارشان رفته اند متوجه سرقت اموالشان شده اند.

وی یادآور شد: جستجو ها در این باره ادامه داشت تا این که ماموران ردپای مردی را در این دزدی ها به دست آوردند و روز چهاردهم تیر با ورود به مخفیگاه مرد سارق، او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به مرکز پلیس به سرقت از این مغازه ها با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و گفت ابتدا به عنوان مشتری وارد هر سه مغازه شدیم. پس از اطمینان از این که دوربین مداربسته در این محل ها نصب نشده، اموال را سرقت کردیم.

بختیاری افزود: در پی اعتراف متهم، همدستش تحت تعقیب قرار گرفت و روز گذشته او نیز دستگیر و در بازرسی از خانه اش 600 گرم از طلاهای مسروقه کشف شد.

این متهم نیز در مواجهه حضوری با همدستش، به شرکت در این دزدی ها اعتراف کرد و گفت: بخشی از طلاهای سرقتی را به فردی فروخته است.

در مرحله بعدی تحقیقات، خریدار طلاهای سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شد.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها و کشف دیگر اموال به سرقت رفته از مغازه دو شاکی دیگر ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------