دستگیری قاتل در بازگشت به کشور



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - دستگیری قاتل در بازگشت به کشور

مردی که در پی اختلاف خانوادگی، برادرزنش را کشته و از کشور فرار کرده بود، پس از سه سال فرار وقتی به شهریار بازگشت، دستگیر شد.

بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در این باره به جام جم گفت: روز اول تیر 90 مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان چهار نفر در یکی ازمحله های جنوبی شهریار خبرداد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل متوجه شدند، مرد جوانی با ضربه چاقو زخمی شده و مقابل خانه ای افتاده است. با انتقال جوان مجروح به بیمارستان، کارآگاهان جنایی با تحقیقات از همسایه ها و شاهدان حادثه متوجه شدند مرد زخمی با دامادشان و دو برادر وی درگیر شده و یکی از آنها وی را با چاقو زخمی کرده و متواری شده اند.

ناصر جمال اوغلی افزود: با دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری ضارب و همدستانش ادامه داشت تا این که مسئولان بیمارستان مرگ مرد جوان را به علت شدت جراحات اعلام کردند. پس از هماهنگی قضایی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و پلیس مخفیگاه دو نفر از شرکت کنندگان در این نزاع را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

وی یادآور شد: دو مرد دستگیر شده با انتقال به پلیس آگاهی عنوان کردند، به قصد هواخواهی از برادرشان مشاجره کرده اند و دیگر برادرشان که فرار کرده مرتکب جنایت شده است.

بازپرس پرونده گفت: در پی این اعترافات کارآگاهان پاتوق های احتمالی قاتل فراری را زیر نظر گرفته و پی بردند وی غیرقانونی به کشور ترکیه گریخته است.

کارآگاهان در تلاش برای استرداد وی به کشور و محاکمه وی بودند که این کار بی نتیجه ماند.

پس از گذشت سه سال از زمان حادثه دو روز پیش ماموران اطلاع یافتند، قاتل فراری باردیگر غیرقانونی وارد کشور شده و در خانه ای در شهریار مخفی شده است.

جمال اوغلی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان جنایی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی غرب استان تهران و مواجهه حضوری با برادرانش سرانجام به قتل برادرزنش اعتراف کرد.

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: مدتی بود دخالت های خانواده همسرم باعث اختلاف شدید میان من و همسرم شده بود؛ من نیز اجازه نمی دادم همسرم خانواده اش را ملاقات کند. یک روز پیش از حادثه با برادرزن کوچک ترم درگیر شده و او را کتک زدم. روز بعد برادرزن دیگرم - مقتول - وقتی از موضوع اطلاع یافت مقابل خانه مان آمد تا علت را جویا شود که من و برادرانم با وی مشاجره کردیم و با چاقو به وی حمله کرده و مرتکب قتل شدم. در پی این اعترافات دستور بازداشت موقت متهم و بازسازی صحنه جنایت از سوی قاضی پرونده صادر و تحقیق در پلیس آگاهی در این زمینه ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------