آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز قتل مرد میانسال در کلاه پشمی قاتل



اخبار حوادث - راز قتل مرد میانسال در کلاه پشمی قاتل

کشف کلاه پشمی سارق در محل جنایت راز قتل مرد میانسال را فاش کرد.

به گزارش آرمان، سرهنگ اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره اظهار داشت: بامداد هشتم تیرماه امسال ماموران پلیس آگاهی در جریان قتل مرد میانسالی در خانه اش در شهرستان گنبد قرار گرفتند.

در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل متوجه شدند مرد میانسال با ضربات چاقو در حیاط خانه اش به قتل رسیده است.

وی افزود: بررسی صحنه جرم نشان می‌داد عامل یا عاملان جنایت با انگیزه سرقت وارد خانه مقتول شده و پس از درگیری با وی اقدام به قتل کردند. از سوی دیگر بررسی راههای ورود به خانه نشان داد عاملان جنایت با استفاده از یک درخت که در کنار دیوار خانه بوده وارد آنجا شده‌اند.

کارآگاهان برای کشف سرنخ هایی از جنایت اقدام به بررسی محل ورود سارقان کرده و با یک کلاه پشمی در میان شاخه ها روبرو شدند که نشان می داد متعلق به عاملان جنایت است.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: با تحقیقات محلی کارآگاهان دریافتند کلاه پشمی متعلق به یکی از اراذل و اوباش منطقه است که همزمان با این جنایت متواری شده است.

با کشف این سرنخ، شناسایی متهم به نام سعید در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و ماموران در کمتر از یک هفته قاتل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: متهم به قتل پس از انتقال به اداره آگاهی در بازجوییِ‌ها به ارتکاب این جنایت با همدستی دوستش اعتراف کرد. با این اعترافات همدست پسر شرور نیز دستگیر شد.

متهمان پس از تکمیل تحقیقات با قرار قانونی روانه زندان شدند. 

اخبار حوادث - آرمان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------