مرگ زوج خشمگین در دوئـل آتشین



اخبار حوادث - مرگ زوج خشمگین در دوئـل آتشین

زوج خشمگین که به دوئل آتشین دست زده بودند قربانی مرگ سوزان شدند.

به‌گزارش ایران، شامگاه دوشنبه 16 تیرماه «زهرا» و «وحید» که تنها شش سال از ازدواج‌شان می‌گذشت بر سر مسائل مالی با هم درگیر شدند.

وحید که بارها با همسرش دعوا کرده بود این بار تصمیم گرفت با ریختن بنزین بر سر همسرش و احتمالاً خودش به زندگی شان پایان دهد. ساعت 11 شب بود، همسایه‌ها که دو ساعتی می‌شد دادو فریادهای زن و شوهر را می‌شنیدند دیدند دیگر صدایی نمی‌آید و گمان‌کردند دعوایشان خاتمه یافته است.

این در حالی بود که زهرا و وحید در محاصره شعله‌های آتش گرفتار بودند و راهی برای گریز از مرگ نداشتند.

ناگهان ناله‌های زنانه در راهروهای ساختمان پیچید و بوی دود و آتش همه‌جا را پر کرد و کسانی که در پارک آن محله در حال تفریح بودند صحنه آتش‌سوزی مرگباری را دیدند.وقتی پلیس و اورژانس و آتش‌نشانی سررسیدند کار از کار گذشته بود و مرد 36 ساله به همراه زهرا 30 ساله در آغوش مرگ سوزان نفس‌های آخر را کشیده بودند.

این زن و شوهر با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند و در همان معاینات ابتدایی پزشکی مشخص شد هر دو به کام مرگ فرو رفته‌اند.

مأموران پلیس با دستور بازپرس جنایی کرج در صحنه‌ این مرگ‌های آتشین به تحقیق پرداختند و از همسایه‌ها شنیدند بارها شاهد دعوا و مشاجره زن و شوهر بودند.

این تجسس‌ها نشان داد وحید و زهرا قربانی خشم آتشین شده‌اند و آخرین بار هم شنیدند اختلافشان بر سر مسائل مالی بوده است.

توصیه کارشناسی
دکتر «حسین ابراهیمی‌مقدم» روانشناس: افرادی که رفتار های خشن انجام می‌دهند از ابتدا  مشکلاتی دارند. آن‌ها معمولاً اختلال شخصیتی، پرخاشگری‌ها، زد و خوردها و رفتارهایی شبیه حالت‌های روان‌پریشی که با بدبینی، حساسیت‌ها و... همراه است را در لایه‌های شخصیتی خود دارند که هنگام زندگی با استرس‌هایی که دریافت می‌کنند واکنش‌هایی به صورت خودزنی و آسیب رساندن به دیگران از خود نشان می‌دهند.‌ همانند قطره‌ای که روی یک لیوان پر ریخته می‌شود و باعث سرریز شدن آن می‌شود.

بسیاری از این افراد قبل از ازدواج هم سابقه رفتارهای ناخوشایند مانند ضرب و جرح، دعوا و کتک‌کاری و مواردی از این دست داشته‌اند که متأسفانه این تفکر وجود داشته که با ازدواج درمان خواهند شد در صورتی که ازدواج راهکار درمانی محسوب نمی‌شود.برخی نیز با این تفکر غلط که عشق بر همه چیز غلبه می‌کند اقدام به ازدواج می‌کنند که این تفکر‌هم می‌تواند عواقب خطرناکی به‌دنبال داشته باشد بنابراین چنین افرادی نباید قبل از درمان ازدواج کنند.

در مورد  کسانی که همسر یا خودشان را به آتش می کشند این طور به‌نظر می‌رسد که ابتدا مشکل روانشناسی مطرح است زیرا یک انسان سالم حتی با وجود مشکلات و درگیری‌های بسیار شدید هم دست به اعمالی از قبیل خودکشی یا دیگرسوزی نمی‌زند.البته این احتمال هم وجود دارد که حالت‌های روانشناسی فرد در ظاهر نشان داده نشود یعنی از رفتارهای ظاهری و چهره وی  یا برخوردهای اولیه نمی‌توان به مشکلات روانی  افراد پی برد، به همین دلیل است که همیشه مراجعه به روانشناس قبل و هنگام ازدواج به افراد توصیه می‌شود.نکته آخر این‌که در صورتی‌که این افراد نسبت به مسائل و مشکلات خودشان زودتر آگاه می‌شدند و پیشگیری می‌کردند قطعاً چنین مسائلی روی نمی‌داد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------