آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سارق سریالی طلافروشی های تهران یک زن بود/پایان راه حرفه‌ای ترین سارق "طایفه خاص" در اصفهان



اخبار حوادث - سارق سریالی طلافروشی های تهران یک زن بود/پایان راه حرفه‌ای ترین سارق "طایفه خاص" در اصفهان

زنی که با روش کشرو زنی و سرگرم کردن صاحبان طلافروشی‌ها توانسته بود از طلافروشی‌های 3 استان کشور سرقت کند، پس از آخرین سرقتش در اصفهان توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، گفت: در پی شکایت صاحبان طلافروشی‌های سطح استان مبنی بر سرقت از آن ها توسط زن جوانی موضوع شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار قرار گاه مبارزه با سرقت این استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با انجام تحقیقات صورت گرفته هویت متهم مشخص شد و تصویری در اختیار تمامی واحد‌های طلافروشی قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی عنوان داشت: سرانجام زن سارق هنگامی که قصد عملی کردن نقشه سرقتی دیگر از یک باب مغازه طلافروشی در شهر اصفهان را داشت ، توسط صاحب مغازه مورد شناسایی قرار گرفت و با حضور به موقع پلیس در صحنه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
 
سرهنگ خسروی در ادامه بیان داشت: این زن 26 ساله در اعترافات خود بیان کرد که از 2 سال قبل کار سرقت از طلافروشی‌ها را آغاز کرده و تا کنون توانسته ده‌ها فقره سرقت در استان‌های تهران ، قم ، فارس و اصفهان انجام دهد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه اهل و ساکن کرج است، گفت: هر بار پس از چند بار سرقت ، طلاهای مسروقه را به کرج بوده در آنجا به فروش می‌رساند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه احتمال می‌رود متهم در استان دیگری نیز دست به سرقت زده است، خاطر نشان کرد: تحقیقات از متهم همچنان ادامه دارد و پلیس در پی شناسایی مالباختگان است.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------