خفه کردن دوست صمیمی در شب سرد زمستانی



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

اخبار حوادث  - خفه کردن دوست صمیمی در شب سرد زمستانی

پلیس شهرستان بینالود فردی را که متهم به قتل جوانی 25 ساله ای در یکی از شهرستان های مرزی استان خراسان رضوی بود را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: ماموران تجسس کلانتری مرکزی طرقبه به محض دریافت حکم جلبی مبنی بر دستگیری متهم به قتل متواری از دادسرای شهرستان تربت جام بلافاصله اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.
 
وی ادامه داد: برادر مقتول در اظهارات خود اعلام کرد که قاتل دوست صمیمی برادرش بوده و در حالی که برادرش به علت سرمازدگی در زمستان سال قبل توان دفاع از خود را نداشته، او را با دو دست خفه می کند.
 
سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح این خبر ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی خود از احتمال حضور این قاتل متواری در یکی از مرغداری های حاشیه یکی از روستاهای شهر طرقبه با خبر و پس از هماهنگی های قضایی و با همکاری اکیپ های انتظامی ماموریت دستگیری این متهم را آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: با انجام چندین بازرسی از مرغداری ها بالاخره این متهم فراری ، طی عملیات غافلگیرانه قبل از آنکه بتواند مجددا متواری شود، دستگیر و به کلانتری منتقل شد.
 
سرهنگ صارمی در خاتمه بیان داشت: اقدامات انجام شده در خصوص دستگیری متهم به پرونده قضایی ضمیمه و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای مربوطه به همراه متهم ارجاع شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------