آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت باند نقابداران از "تاجر سرشناس" با تبر!



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سرقت باند نقابداران از "تاجر سرشناس" با تبر!

چهار نفر از گردانندگان باند نقابدار که با تهدید تبر 328 هزار دلار را از یک تاجر در مشهد به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

 ˈسرتیب دوم بهمن امیریˈ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع سرقت از یک تاجر خارجی در مشهد توسط سارقان نقابدار با تهدید تبر و سلاح سرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: تحقیقات گسترده پلیسی در این زمینه انجام و مشخص شد چهار نفر با یک دستگاه پراید سفید رنگ و سر و صورت پوشیده خودروی شخصی تاجر خارجی را که درحال تردد در یکی از خیابان های اصلی مشهد بوده متوقف و ضمن ضرب و جرح 328 هزار دلار به سرقت بردند.
 
سرتیب امیری مقدم یادآورشد: در بررسی های اولیه خودروی پراید شناسایی و با اقدامات وسیع اطلاعاتی در این رابطه فردی در حاشیه مشهد شناسایی و دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی مبنی سرقت دلار از تاجر خارجی اعتراق و سه نفر دیگر از همدستان خود را معرفی کرد.
 
به گفته وی، دیگر متهمان در نقاط مختلف شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.
 
سرتیب امیری مقدم افزود: در بازجویی های پلیسی مشخص شد شاگرد تاجر از دوستان قدیمی متهمان بوده و با اعلام زمان حمل دلارها با سارقان در این سرقت همکاری کرده است.
 
به گفته فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی متهمان با پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------