سارق به پدر خود هم رحم نکرد



اخبار حوادث - سارق به پدر خود هم رحم نکرد

رییس پلیس فتا غرب استان تهران اعلام کرد: سارق اینترنتی 27 ساله در شهرستان رباط کریم، از حساب پدر خود برداشت غیر مجاز اینترنتی انجام داد.

به گزارش جام جم، سرهنگ اصغر باقریان گفت: با مراجعه مرد مسنی به پلیس فتا شهرستان رباط کریم و اعلام برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی وی، پرونده ای در این رابطه تشکیل و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با شروع رسیدگی به پرونده در همان روزهای اول مشخص شد سارق اینترنتی، برداشت های غیرمجاز خود را به صورت خرید شارژ تلفن همراه انجام داده لذا در ادامه بررسی ها کارشناسان پلیس توانستند هویت سارق را شناسایی کنند.

سرهنگ باقریان گفت: پس از معرفی هویت سارق به شاکی، وی در کمال بهت و حیرت از رویارویی با مشخصاتی که جلوی روی خود می دید، اعلام داشت سارق شناسایی شده، پسر 27 ساله خود اوست.

رییس پلیس فتا غرب استان تهران افزود: با بررسی های بیشتر مشخص شد، سارق با بدست آوردن رمز دوم کارت عابر بانک پدرش، اقدام به خرید مکرر شارژ تلفن همراه از حساب وی کرده است.

این مقام انتظامی ضمن اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی، گفت: توسعه دولت الکترونیک، مقوله ای است که اکثر جوامع و کشور ها برای کاهش هزینه های مادی و معنوی زندگی شهروندان و همچنین کاهش معضلات اجتماعی و محیط زیستی، در صدر برنامه های خود قرار داده اند اما متأسفانه سهل انگاری برخی از شهروندان در نگهداری اطلاعات خود باعث شده همین مقوله با تمام مزایایی که دارد، آسیب های خاص خود را نیز داشته باشد.

سرهنگ باقریان از تمامی شهروندان خواست در نگهداری اطلاعات بانکی خود نهایت دقت را داشته و حتی آنها را از دسترس افراد آشنا نیز دور نگه دارند. چون اطلاعات حساب بانکی کاملاً شخصی بوده و در دسترس قرار گرفتن آن، احتمال وسوسه افراد برای سوء استفاده از آن را افزایش می دهد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------