راز تبهکاری پنهــان مرد سمسار



اخبار ,اخبار حوادث ,مالخر

اخبار حوادث  - راز تبهکاری پنهــان مرد سمسار

تبهکاری‌های پنهان مرد سمسار در تجسس‌های اطلاعاتی پلیس راز‌گشایی شد.

چندی پیش پلیس شهر قدس در جریان فعالیت یک مالخر و خرید وسایل دزدی در این شهر قرار گرفت.


مأموران برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و در تحقیقات دریافتند این مرد که مغازه سمساری دارد با خرید اموال سرقتی از دزدان، آنها را در مغازه‌اش و در پوشش وسایل دست‌دوم می‌فروشد.


بازداشت این تبهکار و بازرسی از سمساری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت و مأموران در یک عملیات ضربتی مرد سمسار را دستگیر کردند و با بررسی وسایل بسیار زیادی که در مغازه بود موفق به یافتن چندین ضبط و پخش خودروهای گوناگون، چندین لاستیک، وسایل اوراق شده خودروهای نیسان، پراید و پیکان و... شدند.


این مرد که «سهراب» 34 ساله است در بازجویی‌ها ادعا کرد تا‌کنون هیچ شیء سرقتی از دزد یا دزدانی نخریده است.


سهراب که با دروغ پردازی‌هایش قصد فریب و گمراه کردن مأموران را در مسیر تحقیقات داشت وقتی با شواهد و مدارک پلیس روبه‌رو شد به ناچار اعتراف کرد و گفت: چند وقت پیش مردی چند قطعه از وسایل خودروی نیسان برایم آورد و من آن‌ها را با قیمت بسیار پایین خریدم و آن‌ها را با قیمت‌های خوبی فروختم و سود خوبی به‌دست آوردم، هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که آن مرد دوباره آمد و وسایل دیگری به من فروخت، فهمیدم وی دزد است و چیزهایی را که سرقت می‌کند برایم می‌آورد و با توجه به سود خوبی که به‌دست آورده بودم پول کمتری به وی پرداخت می‌کردم.


مرد مالخر افزود: دزد جوان که فقط اسمش را می‌دانم و اطلاعی از محل زندگی‌اش ندارم چندین بار وسایل سرقتی را برایم آورد که بخشی از آن را فروخته‌ام و با توجه به این‌که مغازه سمساری دارم این وسایل توجه کسی را به خود جلب نمی‌کرد.


سرهنگ کرمی‌زند، رئیس پلیس شهر قدس در این رابطه به شوک گفت: با به‌دست آمدن اطلاعاتی درباره فعالیت این مالخر در پوشش مغازه سمساری، رسیدگی به این ماجرا در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت و همکارانم با زیر نظر گرفتن فعالیت‌های این مالخر موفق به کشف 390 وسیله سرقتی شدند.


سرهنگ کرمی‌زند افزود: با توجه به اعتراف‌های مرد مالخر، تلاش برای شناسایی دزدی که وی معرفی کرده‌است در دستور کار کارآگاهان قرار دارد.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------