سارقان زورگیر در نقش رانندگان مسافرکش



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث  - متهمان برخی از مالباختگان را در بیابان رها کرده بودند
سارقان زورگیر در نقش رانندگان مسافرکش

دو متهم که به بهانه حمل مسافر با ربودن زنان و مردان و انتقال آنها به حومه شهر‌های رباط‌کریم، اسلامشهر و بهارستان اموالشان را سرقت می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش ماموران انتظامی کلانتری 12 نصیرشهر هنگام گشتزنی به یک دستگاه خودروی سواری که به سرعت در حرکت بود، ظنین شدند.

ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و در ادامه با استعلام از سامانه پلیس متوجه شدند این خودرو سرقتی بوده و دستور توقیف دارد. ماموران با تعقیب و گریز این خودرو آن را متوقف کردند.

سرهنگ جعفر علیزاده افزود: با دستگیری دو سرنشین خودرو و بازرسی از آن چهار قبضه چاقو کشف و متهمان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند. دو فرد بازداشتی در بازجویی، اظهارات متناقضی را بیان کردند تا این که ماموران با بررسی سوابق کیفری متهمان متوجه شدند آنها از متهمان سابقه دار بوده و در زمینه سرقت فعالیت دارند و چندی پیش از زندان آزاد شده اند.

وی یادآور شد: متهمان در ادامه بازجویی به سرقت از مسافران اعتراف کردند. یکی از آنها در ارتباط با شیوه دزدی ها گفت من و همدستم با خودروی سرقتی مسافران زن و مرد را در شهر جابه جا می کردیم و در میانه راه با تغییر مسیر، آنها را ربوده و با انتقال به حومه شهر و با چاقو به زور پول، تلفن همراه و اموال قیمتی از جمله طلاهایشان و نیز کارت های اعتباری بانکی شان را دزدیده و بعد مسافران را همان جا رها کرده و متواری می شدیم.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: متهم در اظهاراتش عنوان کرده است که در صورت مقاومت مالباختگان دست و پای آنها را بسته و سپس در حاشیه شهر رها می کردیم، اگر رمز کارت هایشان را نمی دادند مالباخته را با تهدید به مرگ مقابل دستگاه های خودپرداز برده و بناچار رمز را از آنها گرفته و از حسابشان سرقت می کردیم.

وی افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، متهمان علاوه بر این سرقت ها در شهرستان رباط کریم اسلامشهر و بهارستان نیز سرقت کرده اند.

علیزاده با هشدار به مردم بویژه خانم ها از آنها خواست از سوار شدن به خودروهای شخصی خودداری کرده و هنگام تردد حتما از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند. همچنین طلا و اموال قیمتی با خود حمل نکنند و در صورت مشاهده رانندگان مشکوک موضوع را به پلیس110 گزارش دهند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------