آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

باند مخوف نقابداران چگونه دستگیر شدند؟



اخبار حوادث  - باند مخوف نقابداران چگونه دستگیر شدند؟

با دستگيري ۲ عضو باند مخوف نقابداران مسلح در مشهد، اين پرونده در حالي وارد مرحله جديدي شد که بررسي هاي کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي نشان مي دهد متهمان اين پرونده داراي کارنامه سياهي از جرايم خشن هستند. 

به گزارش خراسان، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي ضمن تشريح جزئياتي از اقدامات مجرمانه اعضاي اين باند خطرناک به خراسان گفت: پرونده «نقابداران مخوف» هنگامي در دستور کار پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفت که در تاريخ بيست و ششم مهر سال گذشته، سرنشينان يک دستگاه خودرو پژو پارس نقره اي رنگ در منطقه سيدي، ۳ جوان آپاچي سوار را تعقيب کردند.
 
سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي افزود: سرنشينان پژو که صورت هاي خود را پوشانده و مسلح به سلاح کلاشينکف نيز بودند ناگهان در تاريکي شب مقابل آپاچي سواران پيچيدند و آن ها را متوقف کردند. در اين هنگام راننده پژو در حالي که فرياد مي کشيد و گلوله هايي نيز شليک مي کرد با يکي ديگر از سرنشينان پژو که چاقوي بزرگي در دست داشت به سمت جوانان آپاچي سوار حمله کردند. وي تصريح کرد: آپاچي سواران که به شدت ترسيده بودند موتورسيکلت ها را رها کردند و هر کدام از آن ها براي «فرار از مرگ» به سوي ديگري گريختند.
 
اين مقام ارشد انتظامي در ادامه اين ماجرا، اضافه کرد: راننده پژو که همچنان به شليک هاي خود ادامه مي داد سوار بر موتورسيکلت آپاچي شد و از همدستانش خواست تا آن ها با خودروي پژو فرار کنند که با دستور وي يکي از سرنشينان خودرو پشت فرمان قرار گرفت و نقابداران مسلح از صحنه حادثه متواري شدند.

سرهنگ بيدمشکي خاطرنشان کرد: با گزارش اين حادثه به پليس آگاهي و با توجه به اهميت موضوع، گروه ويژه اي از کارآگاهان اداره جنايي مأمور شناسايي و دستگيري «نقابداران مسلح» شدند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي ادامه داد: با وجود آن که هيچ گونه سر نخي از عاملان سرقت مسلحانه وجود نداشت، اما کارآگاهان با فرماندهي سرهنگ محمدرضا غلامي ثاني موفق شدند مدارک مستندي را با انجام يک سري فعاليت اطلاعاتي و شبانه روزي جمع آوري کنند که نشان مي داد برخي از اعضاي اين باند خطرناک در زورگيري و سرقت هاي خشن نيز نقش دارند به همين خاطر اطلاعات به دست آمده، در اين پرونده به طور محرمانه براي ديگر پليس هاي تخصصي و انتظامي نيز ارسال شد و اعضاي اين باند تحت تعقيب نيروي انتظامي قرار گرفتند.
 
کارآگاه بيدمشکي يادآور شد: در اثناي ادامه تحقيقات پليس، چند سرقت ديگر نيز رخ داد که شواهد موجود بيانگر نقش اعضاي اين باند در سرقت هاي مذکور بود تا اين که چند روز قبل نيروهاي انتظامي، به خودروي پرايدي مشکوک شدند که داراي سابقه سرقت بود.
 
همزمان با دستگيري راننده خودرو و انجام تحقيقات تخصصي، مشخص شد که متهم به سرقت پرايد از عناصر تحت تعقيب در پليس آگاهي است. اين مقام انتظامي با اشاره به تحقيقات گسترده در اين پرونده تأکيد کرد: با انتقال متهم به پليس آگاهي، وي توسط کارآگاهان زبده اداره جنايي مورد بازجويي هاي فني و پليسي قرار گرفت که در نهايت به نقش خود در سرقت مسلحانه موتورسيکلت آپاچي اعتراف کرد و گفت: يکي از دوستانم با شاکي پرونده اختلاف داشت و به همين خاطر هم از من خواست تا يک اسلحه براي او تهيه کنم. آن شب من اسلحه کلاشينکف را به او دادم و با يکديگر به سمت سيدي حرکت کرديم که او با سلاح اقدام به شليک کرد و سپس سوار بر موتورسيکلت آپاچي شد و با هم متواري شديم.

سرهنگ حسين بيدمشکي تصريح کرد: در پي اعترافات اين مرد ۲۷ ساله، بلافاصله اقدامات پليسي با نظارت مستقيم رئيس اداره جنايي براي دستگيري متهم ديگر اين پرونده آغاز شد و کارآگاهان دايره مبارزه با سرقت هاي مسلحانه و آدم ربايي در يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند متهم ديگر «باند مخوف نقابداران» را در مشهد دستگير کنند.

اخبار حوادث - خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------