همدستی خواهر و برادر برای کیف‌قاپی



اخبار ,اخبار حوادث ,کیف قاپی

 

اخبار حوادث  - همدستی خواهر و برادر برای کیف‌قاپی

خواهر و برادری که با همدستی هم، زنان و مردان شیرازی را تعقیب و کیف آنها را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند و به 30 فقره دزدی اعتراف کردند.

خواهر و برادری که با همدستی هم، زنان و مردان شیرازی را تعقیب و کیف آنها را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند و به 30 فقره دزدی اعتراف کردند.

به گزارش جام جم، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش ماموران کلانتری گل سرخ شیراز هنگام گشت زنی در شهر به دختر و پسر جوانی که در اطراف مغازه ها پرسه می زدند، ظنین و با هماهنگی قضایی هر دوی آنها دستگیر شدند. متهمان با انتقال به مرکز پلیس در بازجویی اظهار کردند خواهر و برادر بوده و اشتباهی دستگیر شده اند.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات از این دو متهم ادامه داشت که آنها به کیف قاپی از شهروندان اعتراف کردند.

مرد جوان با اشاره به نحوه دزدی هایشان گفت: من و خواهرم با موتورسیکلت در محله های شهر افرادی را که از مراکز خرید، صرافی ها، طلافروشی ها و بنگاه املاک خارج می شدند، تعقیب و در یک فرصت مناسب با قاپیدن کیف هایشان متواری می شدیم.

متهم افزود: برای این که کسی به من شک نکند، همیشه خواهرم را با خود می بردم. در برخی کیف قاپی ها مردی که از دوستانم بود نیز ما را همراهی می کرد.

وی یادآور شد: در پی اعتراف متهم به 30 فقره کیف قاپی، خواهرش نیز به همدستی با وی در این دزدی های سریالی اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی ازآنها و جستجو برای دستگیری مردی که با آنها همدست بود، ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------