آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعتراف نقابداران مسلح به دزدی از طلافروشی‌ها



اخبار ,اخبار حوادث ,اعتراف نقابداران مسلح

 

اخبار حوادث - اعتراف نقابداران مسلح به دزدی از طلافروشی‌ها

پنج دزد مسلح نقابدار که تحت‌تعقیب پلیس آگاهی شهرستان جویبار استان مازندران بودند، دستگیر شده و به سرقت‌های سریالی از طلافروشی در چند شهر اعتراف کردند.

به گزارش جام جم، عصر سی ام بهمن امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان جویبار تماس گرفت و از حمله مسلحانه به مغازه طلافروشی اش خبر داد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند شیشه های ویترین طلافروشی تخریب شده و چند پوکه فشنگ نیز درون مغازه افتاده است.

با تحقیق از صاحب طلافروشی معلوم شد، مرد طلافروش قصد داشته محل کارش را تغییر دهد. روز حادثه نیز نرده های فلزی حفاظ جلوی ویترین را برداشته است و در حال جمع آوری وسایل بوده که یک خودروی سمند سفید مقابل مغازه توقف می کند و سه نفر پیاده می شوند.

در مرحله بعدی معلوم شد، این افراد در حالی که نقاب به چهره داشتند و دو نفر از آنها یک سلاح کلاشینکف و دیگری علاوه بر سلاح یک تبر نیز همراه داشته، وارد طلافروشی شده و با شلیک چند تیر هوایی و ایجاد رعب و وحشت و شکستن ویترین مغازه و سرقت طلاها متواری شده اند.

با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، ماموران در بازبینی دوربین مداربسته متوجه شدند یکی از سارقان تبرش را در مغازه جا گذاشته است و مرد طلافروش ادعا کرده سه کیلو طلا از مغازه اش سرقت شده است.

در حالی که جستجوها ادامه داشت یکی از همسایه های مالباخته با حضور در پلیس آگاهی اعلام کرد، شماره پلاک خودروی سارقان را یادداشت کرده است. با این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

تحقیق های ماموران نشان می داد، این پلاک متعلق به یک خودروی پژو بوده که چندی پیش در یکی از پارکینگ های شهرستان نکا، سرقت شده بود.

سرقت از چند طلافروشی
در ادامه ماموران اطلاع یافتند، این سرقت مسلحانه با سرقت مسلحانه یک طلافروشی دیگر که چندی پیش در منطقه شهرستان کیاکلا در فاصله 15 کیلومتری جویبار رخ داده بود، مطابقت دارد.

با جمع بندی اطلاعات، ماموران با سرنخ هایی که به دست آوردند، مخفیگاه دزدها را در یکی از محله های تهران شناسایی کردند. با اعزام ماموران به این شهر، شامگاه پنجشنبه پنج سارق نقابدار دستگیر شدند و سه قبضه سلاح نیز از مخفیگاه آنها کشف شد.

با انتقال متهمان به پلیس آگاهی آنها در بازجویی اولیه به دزدی از این دو طلافروشی و نیز سرقت از چند طلافروشی در شهرهای دیگر به شیوه ای مشابه اعتراف کردند.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان و کشف طلاهای سرقتی ادامه دارد.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------