شلیک مرگبار اسلحه‌دار به افسر نگهبان



اخبار حوادث - شلیک مرگبار اسلحه‌دار به افسر نگهبان

قضات دادگاه کیفری ‌استان تهران پرونده‌ای را مورد بررسی قرار می‌دهند که در آن یک مامور نیروی انتظامی متهم شده همکارش را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

به گزارش خبرنگار ما، 20بهمن سال گذشته صدای شلیک گلوله‌ای در افسر نگهبانی یکی از کلانتری‌های تهران به گوش رسید و بلافاصله ماموران حاضر در محل خود را به محل کار افسر نگهبانی رساندند و با جسد همکارشان روبه‌‌رو شدند.

وقتی ماموران اورژانس به محل رسیدند مرگ مامور را تایید کردند و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. ضارب که خودش از افسران پلیس بود بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت.

 

او شلیک به سمت همکارش را یک تصادف توصیف کرد و گفت: «روز قبل از حادثه برای تحویل پست آمدم و پست را تحویل گرفتم تا صبح در اتاق افسر نگهبانی آماده‌باش بودم. حدود ساعت هفت‌صبح که با من تماسی گرفته ‌شد و خواستند گزارش انبار اسلحه را بدهم یادم افتاد اسلحه را بازبینی نکرده‌ام بلافاصله به انبار رفتم.

 

یک سلاح را قبلا تحویل نگرفته ‌بودم آن را گرفتم و در حال چک‌کردن تفنگ بودم لوله سلاح را به سمت کمد گرفته‌ بودم، گلنگدن را کشیدم و در همین حین همکارم ایستاد و همزمان تیر شلیک شد و به سر او برخورد کرد. من خصومتی با او نداشتم و هیچ دلیلی وجود نداشت که بخواهم او را بکشم و شلیک به سمت او کاملا اتفاقی بود. متخصصان اسلحه‌شناسی با توجه به ادعای این مرد به دستور بازپرس سلاح موردنظر را بررسی کردند و مشخص شد سلاح سالم است و اگر به عمد به ماشه فشار وارد نمی‌شد امکان شلیک وجود نداشت.

 

همچنین تحقیقات از همکاران متهم و مقتول نیز انجام گرفت و باوجود اینکه آنها هم تایید کردند خصومتی بین این دو نبود اما متهم در مورد نظریه کارشناسان اسلحه توضیحی نداشت. با توجه به شکایت اولیای‌دم، نظریه کارشناسان اسلحه و سایر مدارک موجود در پرونده، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شد این در حالی است که متهم تاکید دارد عمدی در کار نبود و هیچ مشکلی با همکارش نداشت که بخواهد گلوله را مستقیم و آن هم در محل کارش به او شلیک کند.

این پرونده به زودی در شعبه113 دادگاه کیفری‌ استان تهران رسیدگی می‌شود.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------